Ο Virgil Abloh μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Το brand του καλλιτεχνικού διευθυντή του Louis Vuitton, Off-White, ανανέωσε τα Dunk Low στην ίσως καλύτερη συνεργασία της χρονιάς στον χώρο των sneakers.

Τα Dunk shoes της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι sneakers που έχει κάτι από τα Air Jordan 1, αλλά και τα Air Force 1 και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από την ρακέτα στον δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk. Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών.

Αν και μέσα στα χρόνια έχει αναβιώσει και ανανεωθεί αρκετές φορές μέσω συνεργασιών του sports brand κυρίως με streetwear εταιρείες, όπως η Stussy, φαίνεται ότι ο τελευταίος επανασχεδιασμός του θα γράψει ιστορία στον χώρο των sneakers. Η Nike συνεργάστηκε με τον Virgil Abloh, τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Louis Vuitton, ο οποίος μέσα από το προσωπικό του brand, το Off-White παρέδωσε το Off-White x Nike Dunk Low σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.

Ο Virgil Abloh μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Off-White x Nike Dunk Low ΣΝΙΚΕΡΣ

Off-White x Nike Dunk Low ΣΝΙΚΕΡΣ

Κοινό χαρακτηριστικό στοιχείο και των τριών σχεδίων είναι το κόκκινο κορδόνι που θυμίζει εκείνο των snowboard boots.

Η συλλογή Off-White x Nike Dunk Low αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Αμερική στις 20 Δεκεμβρίου. Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό πότε θα έρθει στα μέρη μας.

Από: Esquire SG

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.