
Το μεγάλο πάρτι των Dsquared2 στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου
Το ιταλικό brand των Dean και Dan Caten διοργάνωσε ένα επετειακό fashion show για τα 25 χρόνια του οίκου, παρουσιάζοντας τη νέα του συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020/2021.

Από το 1991 ζουν μόνιμα στο Μιλάνο. Η Ιταλία θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι η δεύτερη πατρίδα τους. Οι γεννημένοι στο Τορόντο του Καναδά, Dean και Dan Caten έχουν καταφέρει να θεωρούνται πλέον από τους πιο σύγχρονους εκπροσώπους της ιταλικής φινέτσας στο urban style. Το 1995, κουβαλώντας στις πλάτες τους την εμπειρία της θητείας τους δίπλα στον Gianni Versace, αλλά και στο denim brand Diesel, τα δύο αδέρφια αποφάσισαν να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία ένδυσης. Σήμερα, η Dsquared2 γιορτάζει 25 χρόνια ζωής και αδιάλειπτης παρουσίας στη βιομηχανία της μόδας και η Εβδομάδα Αντρικής Μόδας του Μιλάνου αποτέλεσε την καλύτερη αφορμή για το μεγάλο πάρτι των γενεθλίων της.
Το σχεδιαστικό δίδυμο παρουσίασε στο κτίριο του Fondazione Prada τη νέα του συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020/2021, διοργανώνοντας ουσιαστικά ένα fashion show που θύμιζε περισσότερο πάρτι.
Η επίδειξη άνοιξε με πλάνα από τις σημαντικότερες καμπάνιες του brand και τις συνεργασίες του με supermodels και διάσημους αστέρες της μουσικής σκηνής, όπως η Naomi Campbell και η Madonna να προβάλλονται σε μία γιγαντοοθόνη μαζί με εικόνες από την παιδική ηλικία των Dean και Dan αλλά και από τις διακοπές τους στην Μύκονο, που την επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι.
Όσον αφορά την αντρική κολεξιόν τους, τις εντυπώσεις έκλεψαν τα μακριά παλτό, οι μάλλινες ζάκετες, τα καρό πουκάμισα και οι καουμπόικες μπότες με την τάση του cowboy look να κρατά ρόλο πρωταγωνιστή.




Η αυλαία έπεσε με τους δύο σχεδιαστές να εμφανίζονται στη σκηνή υπό τους ήχους του "We are Family" των Sister Sledge, θέλοντας να επισημάνουν τη σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που έχουν αναπτύξει εδώ και 25 χρόνια με το κοινό τους.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.