Ο οίκος Gucci δεν παίζει σύμφωνα με τους κανόνες
Η νέα συλλογή του ιταλικού οίκου σπάει τα ταμπού στην αντρική μόδα.
Αν κρατάμε κάτι από την Εβδομάδα Αντρικής Μόδας του Μιλάνου που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στην γείτονα Ιταλία, αυτό δεν είναι άλλο από το fashion show του Gucci. Ο ιταλικός οίκος παρουσίασε σε ένα φουτουριστικό σκηνικό με μία μπάλα-εκκρεμές που θύμιζε την υδρόγειο σφαίρα τη νέα του αντρική συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020/2021. Μότο της ήταν το #RaveLikeYouAreFive, καθώς επρόκειτο για την πρώτη αντρική συλλογή του Alessandro Michele, πέντε χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στην καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου.
Άντρες και γυναίκες μοντέλα λάνσαραν τις ολοκαίνουργιες δημιουργίες του και αποθεώθηκαν από το κοινό για την τολμηρή αισθητική τους, αλλά και για το μήνυμα που θέλησαν να περάσουν ενάντια στις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα.
Η θεματική της σειράς πατούσε πάνω στις αρχές της Genderless Fashion, της μόδας δηλαδή που δεν έχει φύλο, όρια και ταμπού, σπάει τα στερεότυπα και ρίχνει μία γερή γροθιά στο στομάχι της τοξικής αρρενωπότητας. "Γιορτάζουμε τον σύγχρονο άντρα που πιστεύει στον εαυτό του, δεν υιοθετεί στερεοτυπικές συμπεριφορές, αγκαλιάζει τις ευαισθησίες του και σέβεται το γυναικείο φύλο", είχε δηλώσει σχετικά ο Michele. Το αποτέλεσμα ήταν το λανσάρισμα ανδρόγυνων κομματιών που είχαν αναφορές στη γυναικεία μόδα με δαντελωτές μπλούζες, σιθρού πουκάμισα και φουσκωμένα μανίκια σε πουλόβερ.

Το rockabilly vibe με τα μεταλλικά υφάσματα, το grunge style του Kurt Cobain με τα καρό πουκάμισα, τα oversized πουλόβερ και τα φθαρμένα τζην παντελόνια και το 70s college look με τα καφέ κοτλέ σακάκια, τα τζην παντελόνια, τα πουκάμισα μέσα από μάλλινα πλεκτά και τα loafers ήταν τρία ακόμα χαρακτηριστικά στοιχεία της συλλογής του Gucci, που η βιομηχανία της μόδας θα αργήσει να ξεχάσει.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.