
Ο οίκος Gucci δεν παίζει σύμφωνα με τους κανόνες
Η νέα συλλογή του ιταλικού οίκου σπάει τα ταμπού στην αντρική μόδα.

Αν κρατάμε κάτι από την Εβδομάδα Αντρικής Μόδας του Μιλάνου που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στην γείτονα Ιταλία, αυτό δεν είναι άλλο από το fashion show του Gucci. Ο ιταλικός οίκος παρουσίασε σε ένα φουτουριστικό σκηνικό με μία μπάλα-εκκρεμές που θύμιζε την υδρόγειο σφαίρα τη νέα του αντρική συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020/2021. Μότο της ήταν το #RaveLikeYouAreFive, καθώς επρόκειτο για την πρώτη αντρική συλλογή του Alessandro Michele, πέντε χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στην καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου.
Άντρες και γυναίκες μοντέλα λάνσαραν τις ολοκαίνουργιες δημιουργίες του και αποθεώθηκαν από το κοινό για την τολμηρή αισθητική τους, αλλά και για το μήνυμα που θέλησαν να περάσουν ενάντια στις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα.
Η θεματική της σειράς πατούσε πάνω στις αρχές της Genderless Fashion, της μόδας δηλαδή που δεν έχει φύλο, όρια και ταμπού, σπάει τα στερεότυπα και ρίχνει μία γερή γροθιά στο στομάχι της τοξικής αρρενωπότητας. "Γιορτάζουμε τον σύγχρονο άντρα που πιστεύει στον εαυτό του, δεν υιοθετεί στερεοτυπικές συμπεριφορές, αγκαλιάζει τις ευαισθησίες του και σέβεται το γυναικείο φύλο", είχε δηλώσει σχετικά ο Michele. Το αποτέλεσμα ήταν το λανσάρισμα ανδρόγυνων κομματιών που είχαν αναφορές στη γυναικεία μόδα με δαντελωτές μπλούζες, σιθρού πουκάμισα και φουσκωμένα μανίκια σε πουλόβερ.
Το rockabilly vibe με τα μεταλλικά υφάσματα, το grunge style του Kurt Cobain με τα καρό πουκάμισα, τα oversized πουλόβερ και τα φθαρμένα τζην παντελόνια και το 70s college look με τα καφέ κοτλέ σακάκια, τα τζην παντελόνια, τα πουκάμισα μέσα από μάλλινα πλεκτά και τα loafers ήταν τρία ακόμα χαρακτηριστικά στοιχεία της συλλογής του Gucci, που η βιομηχανία της μόδας θα αργήσει να ξεχάσει.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.