Η νέα μπουτίκ Dolce & Gabbana στο Παρίσι κάνει βουτιά στην εποχή του Ναπολέοντα
Μάρμαρο, πολύτιμο ξύλο, γυαλί και μωσαϊκό από σμάλτο: Το νέο κατάστημα του οίκου ξυπνά τις μνήμες της πρώτης γαλλικής αυτοκρατορίας.
Το χρυσό και το κόκκινο χρώμα του Μπαρόκ, οι πορσελάνες και οι παστέλ αποχρώσεις του Ροκοκό, οι μαξιμαλιστικές τοιχογραφίες με κεντήματα της Αναγέννησης. Και τα τρία καλλιτεχνικά κινήματα συναντιούνται σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Dolce & Gabbana παγκοσμίως. Αυτό είναι και το χαρακτηριστικό στοιχείο, που διαφοροποιεί τον ιταλικό οίκο μόδας από τους υπόλοιπους, τουλάχιστον από άποψη αρχιτεκτονικών και αισθητικών κριτηρίων που δεν αφορούν τις συλλογές αυτές καθαυτές.
Από τα ενδεικτικότερα παραδείγματα αποτελεί η νέα προσθήκη στις μπουτίκ του D&G, που εδρεύει στο 8ο διαμέρισμα του Παρισιού και συγκεκριμένα στην οδό Φομπούρ Σεντ Ονορέ (Rue du Faubourg Saint-Honoré).

Πρόκειται για ένα κτίριο που μυρίζει ιστορία – μία χρονοκάψουλα που ξυπνά τις μνήμες της πρώτης γαλλικής αυτοκρατορίας με τις αναπαραστάσεις των προσωπογραφιών του Ναπολέοντα Α΄ Βοναπάρτη και της πρώτης σύζυγού του, Joséphine de Beauharnais να διακοσμούν τους τοίχους του αντρικού και του γυναικείου τμήματος του καταστήματος, αντιστοίχως.


Η μπουτίκ είναι διώροφη. Το μάρμαρο κυριαρχεί στους χώρους, από το δάπεδο μέχρι τις σκάλες και αναδεικνύεται ακόμα πιο όμορφα από το πολυτελές ξύλο, το γυαλί και τα ψηφιδωτά στους τοίχους.

Ανακαινισμένο από τον Αμερικανό αρχιτέκτονα Eric Carlson του στούντιο Carbondale, το νέο κατάστημα του Dolce & Gabbana είναι ένα έργο τέχνης, ένας φόρος τιμής στην ομορφιά των καλλιτεχνικών κινημάτων που προετοίμασαν το έδαφος της μοντέρνας τέχνης.

Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.