
Η νέα μπουτίκ Dolce & Gabbana στο Παρίσι κάνει βουτιά στην εποχή του Ναπολέοντα
Μάρμαρο, πολύτιμο ξύλο, γυαλί και μωσαϊκό από σμάλτο: Το νέο κατάστημα του οίκου ξυπνά τις μνήμες της πρώτης γαλλικής αυτοκρατορίας.

Το χρυσό και το κόκκινο χρώμα του Μπαρόκ, οι πορσελάνες και οι παστέλ αποχρώσεις του Ροκοκό, οι μαξιμαλιστικές τοιχογραφίες με κεντήματα της Αναγέννησης. Και τα τρία καλλιτεχνικά κινήματα συναντιούνται σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Dolce & Gabbana παγκοσμίως. Αυτό είναι και το χαρακτηριστικό στοιχείο, που διαφοροποιεί τον ιταλικό οίκο μόδας από τους υπόλοιπους, τουλάχιστον από άποψη αρχιτεκτονικών και αισθητικών κριτηρίων που δεν αφορούν τις συλλογές αυτές καθαυτές.
Από τα ενδεικτικότερα παραδείγματα αποτελεί η νέα προσθήκη στις μπουτίκ του D&G, που εδρεύει στο 8ο διαμέρισμα του Παρισιού και συγκεκριμένα στην οδό Φομπούρ Σεντ Ονορέ (Rue du Faubourg Saint-Honoré).

Πρόκειται για ένα κτίριο που μυρίζει ιστορία – μία χρονοκάψουλα που ξυπνά τις μνήμες της πρώτης γαλλικής αυτοκρατορίας με τις αναπαραστάσεις των προσωπογραφιών του Ναπολέοντα Α΄ Βοναπάρτη και της πρώτης σύζυγού του, Joséphine de Beauharnais να διακοσμούν τους τοίχους του αντρικού και του γυναικείου τμήματος του καταστήματος, αντιστοίχως.


Η μπουτίκ είναι διώροφη. Το μάρμαρο κυριαρχεί στους χώρους, από το δάπεδο μέχρι τις σκάλες και αναδεικνύεται ακόμα πιο όμορφα από το πολυτελές ξύλο, το γυαλί και τα ψηφιδωτά στους τοίχους.

Ανακαινισμένο από τον Αμερικανό αρχιτέκτονα Eric Carlson του στούντιο Carbondale, το νέο κατάστημα του Dolce & Gabbana είναι ένα έργο τέχνης, ένας φόρος τιμής στην ομορφιά των καλλιτεχνικών κινημάτων που προετοίμασαν το έδαφος της μοντέρνας τέχνης.

Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.