Η Diesel αποθεώνει το denim

Η νέα συλλογή του ιταλικού brand για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 τιτλοφορείται "For Successful Living".

Γράφει: Esquire Editors 02 Φεβρουαρίου 2020

Ο περίφημος υπότιτλος του brand DIESEL, For Successful Living, δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 90, όταν ο ιδρυτής Renzo Rosso ήθελε μια φράση που θα παραμείνει τόσο διαχρονική όσο και αληθινή. Αυτή αποτελείται από τρεις μόνο λέξεις και περικλείει το όραμα του Rosso: ειρωνεία, πρόκληση, εκκεντρικότητα. 

Η Diesel αποθεώνει το denim

Σήμερα η DIESEL επιστρέφει στη "βάση" της με το ντεμπούτο σε μια νέα ιστορία For Successful Living, με πρωταγωνιστή το διαχρονικό denim, υπενθυμίζοντας ότι επιτυχημένη ζωή σημαίνει να παραμένεις αληθινός στον εαυτό σου χωρίς όμως να τον παίρνεις πολύ στα σοβαρά.

Diesel

Η καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 είναι μία ταινία του François Rousselet με πρωταγωνιστή έναν ηθοποιό που υποδύεται έναν superhero που προσπαθεί να πετάξει χωρίς μεγάλη επιτυχία. Τον βλέπουμε να κατευθύνεται πίσω στο βαν του, να φοράει DIESEL Denim, να βγαίνει χαλαρός και να κάνει τελικά αυτό που δεν μπορούσε να κάνει στο σετ: να πετάξει.

Diesel

Η συνοδευτική φωτογραφική παρουσίαση έγινε από τον Kourtney Roy.


Oι συλλογές για άνοιξη/καλοκαίρι 2020 είναι διαθέσιμες:

  • Diesel Golden hall Athens
  • Diesel Αγίας Σοφίας 12 Θεσσαλονίκη
  • attica department stores
  • Σε επιλεγμένους συνεργάτες

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.