Η πράσινη πρωτοβουλία της Intimissimi και της Intimissimi Uomo
"Εμείς ανακυκλώνουμε, εσείς;".
Το ιταλικό lingerie brand αγαπάει το περιβάλλον και το αποδεικνύει με την ενέργεια ανακύκλωσης που έχει γίνει θεσμός. Η Calzedonia Group S.P.A, μια φιλική προς το περιβάλλον εταιρεία σε συνεργασία με την I: CO δίνει ζωή στα παλιά και μεταχειρισμένα ρούχα σας μέσα από την επαναχρησιμοποίηση των υλικών τους, για τη δημιουργία νέων προϊόντων.
Σε όλα τα καταστήματα Intimissimi και Intimissimi Uomo, μπορείτε να ανακυκλώσετε 5 είδη οποιασδήποτε μάρκας, και χωρίς να απαιτείται κάποια αγορά, λαμβάνετε ένα κουπόνι στην αξία των 10€ για τις μελλοντικές αγορές σας.
Προϊόντα που μπορούν να ανακυκλωθούν
- Στα καταστήματα Intimissimi: Σουτιέν, μπλούζες ανδρικές και γυναικείες (T-shirts, πουκάμισα, πουλόβερ κλπ.), πιτζάμες ανδρικές και γυναικείες, σλιπ ή εσώρουχα.
- Στα καταστήματα Intimissimi Uomo: Αντρικά εσώρουχα/μπλούζες/πιτζάμες/κάλτσες
Η ενέργεια της ανακύκλωσης πραγματοποιείται από τις 3/3/2020 έως τις 30/6/2020.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.