Nike και Supreme αναβιώνουν τα θρυλικά Air Force 1
Η συνεργασία των δύο brands συνεχίζεται με το επαναλανσάρισμα του εμβληματικού μπασκετικού μοντέλου.
Παλιοί γνώριμοι και δυο πολύ καλοί φίλοι. Η συνεργασία του κολοσσού της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, της Nike και με το κορυφαίο streetwear brand Supreme κρατά εδώ και αρκετά χρόνια. Μαζί έχουν κυκλοφορήσει δεκάδες συλλεκτικά, customed μοντέλα που γίνονται απευθείας sold out. Τελευταία προσθήκη στη μακρά συλλογή τους είναι τα Supreme x Nike Air Force 1 Low 2020 sneakers.
Πρόκειται για το επαναλανσάρισμα του εμβληματικού μπασκετικού μοντέλου Air Force 1 -στην χαμηλή έκδοσή του (Low)- που φέρει το κόκκινο-λευκό logo της Supreme στο πλάι και εσωτερικά στον πάτο, όπως επίσης και στα κορδόνια και θα κυκλοφορήσει σε δύο κλασικά χρώματα: λευκό και μαύρο.

Τα Supreme x Nike Air Force 1 Low αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο επίσημο site της Supreme στις 5 Μαρτίου. Η τιμή τους θα ανέρχεται στα 110 ευρώ.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.