
Nike και Supreme αναβιώνουν τα θρυλικά Air Force 1
Η συνεργασία των δύο brands συνεχίζεται με το επαναλανσάρισμα του εμβληματικού μπασκετικού μοντέλου.

Παλιοί γνώριμοι και δυο πολύ καλοί φίλοι. Η συνεργασία του κολοσσού της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, της Nike και με το κορυφαίο streetwear brand Supreme κρατά εδώ και αρκετά χρόνια. Μαζί έχουν κυκλοφορήσει δεκάδες συλλεκτικά, customed μοντέλα που γίνονται απευθείας sold out. Τελευταία προσθήκη στη μακρά συλλογή τους είναι τα Supreme x Nike Air Force 1 Low 2020 sneakers.
Πρόκειται για το επαναλανσάρισμα του εμβληματικού μπασκετικού μοντέλου Air Force 1 -στην χαμηλή έκδοσή του (Low)- που φέρει το κόκκινο-λευκό logo της Supreme στο πλάι και εσωτερικά στον πάτο, όπως επίσης και στα κορδόνια και θα κυκλοφορήσει σε δύο κλασικά χρώματα: λευκό και μαύρο.

Τα Supreme x Nike Air Force 1 Low αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο επίσημο site της Supreme στις 5 Μαρτίου. Η τιμή τους θα ανέρχεται στα 110 ευρώ.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.