Fear of God x Ermenegildo Zegna: Το cool streetwear συναντά το φίνο tailoring

Η νέα, απρόσμενη συνεργασία στη βιομηχανία της αντρικής ένδυσης μας αρέσει πολύ.

Ας ξεκινήσουμε με ό,τι ενώνει τον οίκο Ermenegildo Zegna με το brand Fear of God. Πρόκειται πρώτον, για δύο εταιρείες ένδυσης που έχουν στον πυρήνα τους την αντρική μόδα και δεύτερον, που αναζητούν διαρκώς νέους τρόπους να παραμένουν επίκαιροι. Τι τους χωρίζει; Για αρχή, ένα τεράστιο ηλικιακό χάσμα -ο ιταλικός οίκος "γεννήθηκε" το 1910, κουβαλά στην πλάτη του μία βαριά κληρονομιά 110 ετών και είναι μία από τις πιο επικερδείς επιχειρήσεις στη γείτονα χώρα, ενώ το αμερικάνικο brand μετρά μόλις μία επταετία στον χώρο της μόδας- και δευτερευόντως το αντρικό στυλ αυτό καθαυτό. Ο Zegna έχει μία μακρά εμπειρία στο κομμάτι του tailoring με τα φίνα κοστούμια του να αποτελούν μία κατηγορία από μόνα τους. Από την άλλη, το Fear of God είναι ένα από τα πιο ποιοτικά streetwear brands αυτή τη στιγμή στον κόσμο.

Το "πάντρεμα" των δύο αυτών στοιχείων θα είχε αν μη τι άλλο μεγάλο ενδιαφέρον. Ίσως αυτό να σκέφτηκαν ο καλλιτεχνικός διευθυντής του πρώτου, Alessandro Sartori και ο ιδρυτής του δεύτερου, Jerry Lorenzo, που αποφάσισαν να ενώσουν δυνάμεις – άλλωστε η μόδα ζει σε μία εποχή που τα όρια μεταξύ υψηλής ραπτικής και street κουλτούρας είναι πιο ανοιχτά και διευρυμένα από ποτέ αν αναλογιστεί κάποιος ότι ο Dior Men συνεργάζεται με το Jordan brand αλλά και ότι ο Louis Vuitton έδωσε το τιμόνι του αντρικού τμήματός του στον πάντα τολμηρό Virgil Abloh.

Fear of God x Ermenegildo Zegna: Το cool streetwear συναντά το φίνο tailoring

"Με την συλλογή Fear of God Exclusively for Ermenegildo Zegna σκοπός μας είναι να ανανεώσουμε την αντρική γκαρνταρόμπα, επενδύοντας στις κοινές αξίες που έχουμε με τον Alessandro -την ελευθερία, τη φινέτσα, την ποιότητα- και αφήνοντας στα χέρια των καλύτερων ραφτάδων της Ιταλίας το american luxury που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες μας", αναφέρει ο Lorenzo σχετικά με το πώς "γεννήθηκε" η σύμπραξη με τον ιταλικό οίκο. "Εξετάσαμε μαζί τον σύγχρονο άντρα και τις ανάγκες του στην καθημερινότητα όσον αφορά την αναζήτηση του προσωπικού του στυλ. Από τη μία επιθυμεί να αποκτήσει τη δική του στιλιστική ταυτότητα, από την άλλη δείχνει να έχει μία τάση αποποίησης ό,τι επιτηδευμένου", προσθέτει.

Ermenegildo Zegna Fear of God
Ermenegildo Zegna Fear of God
Ermenegildo Zegna Fear of God
Ermenegildo Zegna Fear of God

Με τη σειρά του, ο Sartori υπογραμμίζει ότι "η συλλογή δεν δημιουργήθηκε για να κυκλοφορήσει στην αγορά συλλεκτικά, εκκεντρικά κομμάτια, αλλά για να συγχωνεύσει την διαφορετική αισθητική των δύο εταιρειών και να δείξει στον κόσμο ότι η διαφορετικότητα ενώνει, δεν χωρίζει". Για να καταλήξει: "Πόσο Zegna θυμίζει αυτό το παντελόνι; Ή πόσο Fear of God θυμίζει αυτό το hoodie; Δεν προσεγγίσαμε με αυτόν τον τρόπο τη σειρά. Το ζητούμενο ήταν περισσότερο το εξής: Πώς μπορούμε να διηγηθούμε από κοινού αυτή την ιστορία;".

Ermenegildo Zegna Fear of God

Η Fear of God Exclusively for Ermenegildo Zegna collection αποτελείται από κοστούμια, hoodies, πανωφόρια, πουκάμισα, τζην παντελόνια, αξεσουάρ και υποδήματα με σαφείς αναφορές στο 90s sportswear. Ανακάλυψέ την στην επίσημη ιστοσελίδα της Fear of God.

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.