
Fear of God x Ermenegildo Zegna: Το cool streetwear συναντά το φίνο tailoring
Η νέα, απρόσμενη συνεργασία στη βιομηχανία της αντρικής ένδυσης μας αρέσει πολύ.

Ας ξεκινήσουμε με ό,τι ενώνει τον οίκο Ermenegildo Zegna με το brand Fear of God. Πρόκειται πρώτον, για δύο εταιρείες ένδυσης που έχουν στον πυρήνα τους την αντρική μόδα και δεύτερον, που αναζητούν διαρκώς νέους τρόπους να παραμένουν επίκαιροι. Τι τους χωρίζει; Για αρχή, ένα τεράστιο ηλικιακό χάσμα -ο ιταλικός οίκος "γεννήθηκε" το 1910, κουβαλά στην πλάτη του μία βαριά κληρονομιά 110 ετών και είναι μία από τις πιο επικερδείς επιχειρήσεις στη γείτονα χώρα, ενώ το αμερικάνικο brand μετρά μόλις μία επταετία στον χώρο της μόδας- και δευτερευόντως το αντρικό στυλ αυτό καθαυτό. Ο Zegna έχει μία μακρά εμπειρία στο κομμάτι του tailoring με τα φίνα κοστούμια του να αποτελούν μία κατηγορία από μόνα τους. Από την άλλη, το Fear of God είναι ένα από τα πιο ποιοτικά streetwear brands αυτή τη στιγμή στον κόσμο.
Το "πάντρεμα" των δύο αυτών στοιχείων θα είχε αν μη τι άλλο μεγάλο ενδιαφέρον. Ίσως αυτό να σκέφτηκαν ο καλλιτεχνικός διευθυντής του πρώτου, Alessandro Sartori και ο ιδρυτής του δεύτερου, Jerry Lorenzo, που αποφάσισαν να ενώσουν δυνάμεις – άλλωστε η μόδα ζει σε μία εποχή που τα όρια μεταξύ υψηλής ραπτικής και street κουλτούρας είναι πιο ανοιχτά και διευρυμένα από ποτέ αν αναλογιστεί κάποιος ότι ο Dior Men συνεργάζεται με το Jordan brand αλλά και ότι ο Louis Vuitton έδωσε το τιμόνι του αντρικού τμήματός του στον πάντα τολμηρό Virgil Abloh.

"Με την συλλογή Fear of God Exclusively for Ermenegildo Zegna σκοπός μας είναι να ανανεώσουμε την αντρική γκαρνταρόμπα, επενδύοντας στις κοινές αξίες που έχουμε με τον Alessandro -την ελευθερία, τη φινέτσα, την ποιότητα- και αφήνοντας στα χέρια των καλύτερων ραφτάδων της Ιταλίας το american luxury που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες μας", αναφέρει ο Lorenzo σχετικά με το πώς "γεννήθηκε" η σύμπραξη με τον ιταλικό οίκο. "Εξετάσαμε μαζί τον σύγχρονο άντρα και τις ανάγκες του στην καθημερινότητα όσον αφορά την αναζήτηση του προσωπικού του στυλ. Από τη μία επιθυμεί να αποκτήσει τη δική του στιλιστική ταυτότητα, από την άλλη δείχνει να έχει μία τάση αποποίησης ό,τι επιτηδευμένου", προσθέτει.




Με τη σειρά του, ο Sartori υπογραμμίζει ότι "η συλλογή δεν δημιουργήθηκε για να κυκλοφορήσει στην αγορά συλλεκτικά, εκκεντρικά κομμάτια, αλλά για να συγχωνεύσει την διαφορετική αισθητική των δύο εταιρειών και να δείξει στον κόσμο ότι η διαφορετικότητα ενώνει, δεν χωρίζει". Για να καταλήξει: "Πόσο Zegna θυμίζει αυτό το παντελόνι; Ή πόσο Fear of God θυμίζει αυτό το hoodie; Δεν προσεγγίσαμε με αυτόν τον τρόπο τη σειρά. Το ζητούμενο ήταν περισσότερο το εξής: Πώς μπορούμε να διηγηθούμε από κοινού αυτή την ιστορία;".

Η Fear of God Exclusively for Ermenegildo Zegna collection αποτελείται από κοστούμια, hoodies, πανωφόρια, πουκάμισα, τζην παντελόνια, αξεσουάρ και υποδήματα με σαφείς αναφορές στο 90s sportswear. Ανακάλυψέ την στην επίσημη ιστοσελίδα της Fear of God.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.