Τα νέα Nike x Sacai sneakers έγιναν sold out σε 12 λεπτά
Το λευκό και το μαύρο LDV Waffle μοντέλο ξεπούλησαν online σχεδόν αμέσως μόλις κυκλοφόρησαν στην χώρα μας, αλλά και παγκοσμίως.
Η κυκλοφορία της νέας limited collection LDV Waffle της Nike με την Sacai, είχε οριστεί στην επίσημη ιστοσελίδα του αμερικάνικου sports brand σε όλο τον κόσμο για την Τρίτη 10 Μαρτίου. Η online διάθεση των δύο sneakers της συλλογής, του λευκού και του μαύρου, θα ξεκινούσε στη χώρα μας στις 10 το πρωί, στην Ισπανία στις 9 το πρωί και ούτω καθεξής, με την τιμή τους να ανέρχεται στα 159 ευρώ. Μέσα σε κάτι λιγότερο από ένα τέταρτο, για την ακρίβεια μέσα σε 12 λεπτά, όπως καταγράφει το ισπανικό Esquire, τα δύο μοντέλα έγιναν ανάρπαστα, όχι μόνο εντός ισπανικού εδάφους αλλά σε όλον τον κόσμο σύμφωνα με την Nike.

Προς τι όμως όλος αυτός ο πανικός για ένα ζευγάρι αθλητικά υποδήματα; Η αλήθεια είναι ότι λίγα χρόνια πριν, η εν λόγω συνεργασία της Nike με το ιαπωνικό luxury label θα αφορούσε λίγους. Σήμερα, με τη βιομηχανία της μόδας να αποθεώνει την street κουλτούρα και κατ' επέκταση ένα βασικό κομμάτι της, που αφορά την αθλητική υπόδηση, δηλαδή τα sneakers, από τα all time classic μοντέλα μέχρι τις vintages επιλογές των chunky shoes και τα συλλεκτικά, "μοναδικά" σχέδια, όλοι αναζητούν ό,τι πιο hype για το προσωπικό τους στυλ. Μέσα σ' αυτό πλαίσιο, sneakers σαν τα LDV Waffle, που φέρουν την βαριά υπογραφή της Nike και την ιδιαίτερη ματιά της σχεδιάστριας Chitose Abe, που βρίσκεται πίσω από τη διάσημη επωνυμία Sacai, θα ήταν αδύνατον να μην γίνουν πρώτα talk of the town και έπειτα, sold out.

Ουσιαστικά, το συγκεκριμένο μοντέλο "γεννήθηκε" μέσα από την ανακατασκευή και τον συνδυασμό δύο ιστορικών running μοντέλων της Nike, του LDV και του Waffle Racer.
Το αποτέλεσμα είναι ένα ζευγάρι φτιαγμένο από σουέντ και διχτυωτό υλικό, που διαθέτει αφρό με μεγαλύτερο μήκος στην ενδιάμεση σόλα για να αναδεικνύει την αποδόμηση του LDV, προσφέρει αντικραδασμική προστασία και άνεση σε κάθε βήμα, ενώ η εξωτερική σόλα έχει μοτίβο waffle που εξασφαλίζει πρόσφυση κατά την κίνηση. Χαρακτηριστικά στοιχεία του είναι επίσης η διπλή γλώσσα, τα φαρδιά κορδόνια, το διπλό σχέδιο Swoosh.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.