Τα νέα Nike x Sacai sneakers έγιναν sold out σε 12 λεπτά

Το λευκό και το μαύρο LDV Waffle μοντέλο ξεπούλησαν online σχεδόν αμέσως μόλις κυκλοφόρησαν στην χώρα μας, αλλά και παγκοσμίως.

Η κυκλοφορία της νέας limited collection LDV Waffle της Nike με την Sacai, είχε οριστεί στην επίσημη ιστοσελίδα του αμερικάνικου sports brand σε όλο τον κόσμο για την Τρίτη 10 Μαρτίου. Η online διάθεση των δύο sneakers της συλλογής, του λευκού και του μαύρου, θα ξεκινούσε στη χώρα μας στις 10 το πρωί, στην Ισπανία στις 9 το πρωί και ούτω καθεξής, με την τιμή τους να ανέρχεται στα 159 ευρώ. Μέσα σε κάτι λιγότερο από ένα τέταρτο, για την ακρίβεια μέσα σε 12 λεπτά, όπως καταγράφει το ισπανικό Esquire, τα δύο μοντέλα έγιναν ανάρπαστα, όχι μόνο εντός ισπανικού εδάφους αλλά σε όλον τον κόσμο σύμφωνα με την Nike.

Τα νέα Nike x Sacai sneakers έγιναν sold out σε 12 λεπτά

Προς τι όμως όλος αυτός ο πανικός για ένα ζευγάρι αθλητικά υποδήματα; Η αλήθεια είναι ότι λίγα χρόνια πριν, η εν λόγω συνεργασία της Nike με το ιαπωνικό luxury label θα αφορούσε λίγους. Σήμερα, με τη βιομηχανία της μόδας να αποθεώνει την street κουλτούρα και κατ' επέκταση ένα βασικό κομμάτι της, που αφορά την αθλητική υπόδηση, δηλαδή τα sneakers, από τα all time classic μοντέλα μέχρι τις vintages επιλογές των chunky shoes και τα συλλεκτικά, "μοναδικά" σχέδια, όλοι αναζητούν ό,τι πιο hype για το προσωπικό τους στυλ. Μέσα σ' αυτό πλαίσιο, sneakers σαν τα LDV Waffle, που φέρουν την βαριά υπογραφή της Nike και την ιδιαίτερη ματιά της σχεδιάστριας Chitose Abe, που βρίσκεται πίσω από τη διάσημη επωνυμία Sacai, θα ήταν αδύνατον να μην γίνουν πρώτα talk of the town και έπειτα, sold out.

NIKE SACAI

Ουσιαστικά, το συγκεκριμένο μοντέλο "γεννήθηκε" μέσα από την ανακατασκευή και τον συνδυασμό δύο ιστορικών running μοντέλων της Nike, του LDV και του Waffle Racer.

Το αποτέλεσμα είναι ένα ζευγάρι φτιαγμένο από σουέντ και διχτυωτό υλικό, που διαθέτει αφρό με μεγαλύτερο μήκος στην ενδιάμεση σόλα για να αναδεικνύει την αποδόμηση του LDV, προσφέρει αντικραδασμική προστασία και άνεση σε κάθε βήμα, ενώ η εξωτερική σόλα έχει μοτίβο waffle που εξασφαλίζει πρόσφυση κατά την κίνηση. Χαρακτηριστικά στοιχεία του είναι επίσης η διπλή γλώσσα, τα φαρδιά κορδόνια, το διπλό σχέδιο Swoosh.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.