
Η adidas μετρά τις πληγές της εν μέσω πανδημίας
Τα προβλεπόμενα μεγέθη δίνουν μια πρώτη εικόνα για την επίδραση του κορονοϊού στις πωλήσεις και τα έσοδα του γερμανικού κολοσσού στην αθλητική ένδυση και υπόδηση.

Η adidas έχει καταστεί ο πρώτος μεγάλος όμιλος καταναλωτικών αγαθών που σχηματοποίησε σε αριθμούς την εικόνα της επίδρασης του νέου κορονoϊού. Δεν θα είναι ο τελευταίος. Και το τελικό κόστος για την κατασκευάστρια των αθλητικών παπουτσιών Stan Smith μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο από το πλήγμα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στα έσοδα που ανακοίνωσε την Τετάρτη.
Η adidas, η οποία επίσης παράγει τη γραμμή Yeezy για τον Kanye West και την συλλογή των Ivy Park για την Beyonce, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα α’ τριμήνου στην ευρύτερη Κίνα θα κυμανθούν μεταξύ 800 εκατομμυρίων και 1 δισ. ευρώ χαμηλότερα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 λόγω της επίδρασης του ξεσπάσματος της επιδημίας.
Η εταιρεία αναμένει ότι τα λειτουργικά κέρδη στην περιοχή θα μειωθούν κατά 500 εκατομμύρια ευρώ στο τρίμηνο. Αυτό αντανακλά το κλείσιμο των κινεζικών καταστημάτων και μια πτώση στις επισκέψεις σε όσα παρέμειναν ανοιχτά. Η Κίνα αντιπροσώπευε το 23% των πωλήσεων της adidas το 2019.
Φωτογραφία Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.