
Οίκοι μόδας ρίχνονται στη μάχη κατά του κορονοϊού
Από τον Prada στον Gucci και από εκεί στον Giorgio Armani. Σύσσωμη η βιομηχανία της μόδας κάνει τη δική της προσφαρά για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Η παγκόσμια τραγωδία που εκτυλίσσεται τους τελευταίους δύο μήνες, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, δεν έχει τέλος. Η Ιταλία ξεπέρασε σε θανάτους από τον COVID-19 την Κίνα, η Ισπανία βαδίζει επικίνδυνα στα χνάρια της πρώτης, ενώ οι ΗΠΑ έγινε μόλις η πρώτη χώρα στον πλανήτη με τα περισσότερα κρούσματα.
Τεχνολολογικοί κολοσσοί, όπως η Amazon του Jeff Bezos και η Microsoft του Bill Gates έχουν ριχτεί με δωρεές στη μάχη κατά του κορονοϊού, παρομοίως και celebrities από κάθε γωνιά του κόσμου. Στο ίδιο μήκος κύματος πλέει και η βιομηχανία της μόδας, με τους μεγαλύτερους οίκους να δωρίζουν εκατομμύρια δολάρια κυρίως για την ανακούφιση του ιατρικού προσωπικού που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης.
Giorgio Armani
Ο όμιλος Armani δώρισε συνολικά 2 εκατομμύρια ευρώ σε τά ιταλικά νοσοκομεία και μόλις πριν λίγες ώρες ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τις μονάδες του για την παραγωγή προστατευτικού υλικού για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στην πανδημία.
Gucci
Στην ανοιχτή επιστολή των Alessandro Michele, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου και Marco Bizzari, προέδρου και CEO, αναφερόταν η δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ, με το ένα εκατομμύριο να προσφέρεται στην Πολιτική προστασία της Ιταλίας, ενώ το άλλο στο COVID-19 Solidarity Response Fund που στηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Prada
Το ιδρυτικι ζευγαρι του οίκου, Patrizio Bertelli και Miuccia Prada, δώρισαν δύο μονάδες εντατικής θεραπείας σε νοσοκομεία του Μιλάνου και έχουν ή παράγει πάνω από 80.000 ιατρικές στολές και πάνω από 110.000 μάσκες για το ιταλικό κλινικό προσωπικό.
Bulgari
Πρόσφερε ένα απροσδιόριστο ποσό στο Istituto Lazzaro Spallanzani για την ανακούφιση του ιατρικού προσωπικού που βρίσκεται στη πρώτη γραμμή του υγιειονομικού αυτού πολέμου.
LVMH
Η Moët Hennessy Louis Vuitton που είναι διεθνώς η μεγαλύτερη επιχείρηση στην κατασκευή και διανομή επώνυμων πολυτελών ειδών με θυγατρικές της μεταξύ άλλων, της εταιρείες των οίκων Louis Vuitton, Loro Piana, Fendi, παρασκευάζει δωρεάν απολυμαντικά και αντισηπτικά για να αποτρέψει το ενδεχόμενο έλλειψής τους στη γαλλική επικράτεια. Επιπλέον, προσέφερε 2,2 εκατομμύρια δολάρια στον Ερυθρό Σταυρό της Κίνας.
Ralph Lauren
"Όλοι μαζί θα βγούμε πιο δυνατοί από αυτή την κρίση", δήλωσε ο θρύλος της μόδας και ιδρυτής του ομώνυμου οίκου, Ralph Lauren, που έκανε δωρεάν ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε διάφορους οργανισμούς που μάχονται αυτή τη στιγμή ενάντια στον κορονοϊό.
Richemont
Μία ακόμα δημοφιλής επιχείρηση κατασκευής και διανομής επώνυμων πολυτελών ειδών, η Richemont, που βρίσκεται πίσω από τους οίκους Cartier και Montblanc, έκανε δωρεά ύψους 1,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Hermès
Παραχώρησε 5 εκατομμύρια γουάν στο China Soong Ching Ling, ένα δημόσιο ίδρυμα κοινωνικής πρόνοιας αφιερωμένο σε έργα και δραστηριότητες στον τομέα της εκπαίδευσης, του πολιτισμού, της υγείας, της ιατρικής και άλλων κοινωνικά βιώσιμων πεδίων.
Versace
Η Donatella Versace και η κόρη της, Allegra επιβεβαίωσαν ότι θα πραγματοποιούσαν δωρεά 200.000 ευρώ η κάθε μία σε μονάδα εντατικής θεραπείας στο νοσοκομείο του Μιλάνου, ενώ ο οίκος θα προσφέρει άλλα 143.000 δολάρια στον Ερυθρό Σταυρό της Κίνας.
Canali
Προχώρησε σε δωρεά ύψους 200.000 ευρώ για λογαριασμό του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος του οίκου, το Fondazione Canali Onlus.
Dolce & Gabbana
Σε συνεργασία με την Humanitas University, ο ιταλικός οίκος πρόκειται να χρηματοδοτήσει επιστημονικές μελέτες που θα διερευνήσουν περαιτέρω τη ρίζα του ιού και τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισής του.
AMI Paris
Η ανερχόμενη εταιρεία έκανε δωρεά σε ένα κορυφαίο νοσοκομείο στη γαλλική πρωτεύουσα, το Fondation Hôpitaux de France-Hôpitaux de Paris και δεσμεύθηκε να προσφέρει το 10% όλων των online πωλήσεων στο Ταμείο Αλληλεγγύης για τον Covid-19 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Kurt Geiger
Η βρετανική εταιρεία, αν και έχει βάλει λουκέτο, εξασφαλίσει ότι όλο το προσωπικό της θα πληρωθεί κανονικά και ενθάρρυνε τους εργαζόμενους της να προσφέρουν εθελοντικη δράση στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.