Ο Sergio Rossi θα είναι για πάντα ο θρύλος της υποδηματοποιίας

Η βιομηχανία της μόδας θρηνεί τον χαμό του διάσημου Ιταλού σχεδιαστή, που έχασε την μάχη με τον κορονοϊό.

Γράφει: Esquire Editors 03 Απριλίου 2020

Ο Sergio Rossi, ο διάσημος Ιταλός υποδηματοποιός πέθανε από κορονοϊό, σε ηλικία 84 ετών. Ο σπουδαίος δημιουργός υποδημάτων, ο οποίος ίδρυσε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand της Ιταλίας το 1968, απεβίωσε ύστερα από επιπλοκές του ιού, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου. Νοσηλευόταν σε νοσοκομείο της Τσεζένα, εδώ και λίγες μέρες και η κατάσταση της υγείας του ξαφνικά επιδεινώθηκε.

Ο διευθύνων σύμβουλος του brand, Ρικάρντο Σούτο - ο οποίος είναι στην εταιρεία από τον Απρίλιο του 2016 - ανακοίνωσε την είδηση του θανάτου του Sergio Rossi σήμερα το πρωί, σύμφωνα με το wwd.

"Ήταν μεγάλη χαρά που τον γνώρισα" δήλωσε ο Ρικάρντο Σούτο. "Ήταν ο πνευματικός μας καθοδηγητής και εξακολουθεί να είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ".

Τη δεκαετία του '60 ο Sergio Rossi άρχισε να δημιουργεί τα πρώτα γυναικεία υποδήματα πολυτελείας, μαθαίνοντας την τέχνη του υποδηματοποιού από τον πατέρα του και στη συνέχεια άρχισε να τα εξάγει σε όλο τον κόσμο.

Τη δεκαετία του '80, το brand Rossi συνεργάστηκε με τους οίκους Dolce & Gabbana και Versace, έγινε ένα από τα βασικά ονόματα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και άρχισε να ανοίγει μπουτίκ σε όλο τον κόσμο.

Τα πρωτοποριακών σχεδίων υποδήματα του Rossi, όπως το περίφημο πέδιλο Opanca, ενέπνευσαν γενιές σχεδιαστών υποδημάτων, συμπεριλαμβανομένου του γιου του Τζιανβίτο Ρόσι ο οποίος συνεργάστηκε με τον πατέρα του έως ότου η επιχείρηση πωλήθηκε στον όμιλο Gucci (τώρα Kering) το 1999. Ο Τζιανβίτο Ρόσι συνέχισε την οικογενειακή κληρονομιά ξεκινώντας τη δική του επώνυμη μάρκα το 2007.

Τον Δεκέμβριο του 2015 το brand Sergio Rossi επέστρεψε στην Ιταλία καθώς αγοράστηκε από το επενδυτικό ταμείο του Αντρέα Μπονόμι.

"Αγαπούσε τις γυναίκες και κατάφερε να συλλάβει τη θηλυκότητα μιας γυναίκας με έναν μοναδικό τρόπο. Δεν ήταν ποτέ ακραίος, πάντα με καλό γούστο. Τα υποδήματά του ήταν πάντα ευκολοφόρετα και δεν ήταν ποτέ ικανοποιημένος μέχρι να είναι τέλεια. Δεν ήταν αξεσουάρ γι 'αυτόν. Μου είπε μία φορά ότι ήθελε να δημιουργήσει την τέλεια προέκταση του ποδιού μιας γυναίκας" υπογράμμισε αναφερόμενος στον Sergio Rossi​​​​​​​ ο Ρικάρντο Σούτο.

Από: thetoc.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.