Ο Sergio Rossi θα είναι για πάντα ο θρύλος της υποδηματοποιίας

Η βιομηχανία της μόδας θρηνεί τον χαμό του διάσημου Ιταλού σχεδιαστή, που έχασε την μάχη με τον κορονοϊό.

Γράφει: Esquire Editors 03 Απριλίου 2020

Ο Sergio Rossi, ο διάσημος Ιταλός υποδηματοποιός πέθανε από κορονοϊό, σε ηλικία 84 ετών. Ο σπουδαίος δημιουργός υποδημάτων, ο οποίος ίδρυσε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand της Ιταλίας το 1968, απεβίωσε ύστερα από επιπλοκές του ιού, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου. Νοσηλευόταν σε νοσοκομείο της Τσεζένα, εδώ και λίγες μέρες και η κατάσταση της υγείας του ξαφνικά επιδεινώθηκε.

Ο διευθύνων σύμβουλος του brand, Ρικάρντο Σούτο - ο οποίος είναι στην εταιρεία από τον Απρίλιο του 2016 - ανακοίνωσε την είδηση του θανάτου του Sergio Rossi σήμερα το πρωί, σύμφωνα με το wwd.

"Ήταν μεγάλη χαρά που τον γνώρισα" δήλωσε ο Ρικάρντο Σούτο. "Ήταν ο πνευματικός μας καθοδηγητής και εξακολουθεί να είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ".

Τη δεκαετία του '60 ο Sergio Rossi άρχισε να δημιουργεί τα πρώτα γυναικεία υποδήματα πολυτελείας, μαθαίνοντας την τέχνη του υποδηματοποιού από τον πατέρα του και στη συνέχεια άρχισε να τα εξάγει σε όλο τον κόσμο.

Τη δεκαετία του '80, το brand Rossi συνεργάστηκε με τους οίκους Dolce & Gabbana και Versace, έγινε ένα από τα βασικά ονόματα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και άρχισε να ανοίγει μπουτίκ σε όλο τον κόσμο.

Τα πρωτοποριακών σχεδίων υποδήματα του Rossi, όπως το περίφημο πέδιλο Opanca, ενέπνευσαν γενιές σχεδιαστών υποδημάτων, συμπεριλαμβανομένου του γιου του Τζιανβίτο Ρόσι ο οποίος συνεργάστηκε με τον πατέρα του έως ότου η επιχείρηση πωλήθηκε στον όμιλο Gucci (τώρα Kering) το 1999. Ο Τζιανβίτο Ρόσι συνέχισε την οικογενειακή κληρονομιά ξεκινώντας τη δική του επώνυμη μάρκα το 2007.

Τον Δεκέμβριο του 2015 το brand Sergio Rossi επέστρεψε στην Ιταλία καθώς αγοράστηκε από το επενδυτικό ταμείο του Αντρέα Μπονόμι.

"Αγαπούσε τις γυναίκες και κατάφερε να συλλάβει τη θηλυκότητα μιας γυναίκας με έναν μοναδικό τρόπο. Δεν ήταν ποτέ ακραίος, πάντα με καλό γούστο. Τα υποδήματά του ήταν πάντα ευκολοφόρετα και δεν ήταν ποτέ ικανοποιημένος μέχρι να είναι τέλεια. Δεν ήταν αξεσουάρ γι 'αυτόν. Μου είπε μία φορά ότι ήθελε να δημιουργήσει την τέλεια προέκταση του ποδιού μιας γυναίκας" υπογράμμισε αναφερόμενος στον Sergio Rossi​​​​​​​ ο Ρικάρντο Σούτο.

Από: thetoc.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.