Vetements, το fashion brand που κατέρρευσε χωρίς κανείς να εκπλαγεί

Εξωπραγματικές τιμές, προβοκατόρικο marketing και διάσημοι fans ήταν η συνταγή της επιτυχίας του brand ή της αποτυχίας όπως αποδείχτηκε.

Γράφει: Esquire Editors 21 Μαΐου 2020

Στο παραμύθι του Hans Christian Andersen "Τα καινούργια Ρούχα του Βασιλιά" ο ματαιόδοξος και ανασφαλής αυτοκράτορας καταδέχεται να παρελάσει γυμνός μπροστά στους υπηκόους του, μη έχοντας τη δύναμη να παραδεχτεί ότι εξαπατήθηκε από επιτήδειους ράφτες. Στην εποχή μας ο γυμνός βασιλιάς φοράει ένα κίτρινο Τ shirt από τον οίκο Vetements με το logo της εταιρείας courier DHL που κοστίζει 540 ευρώ.

Το brand Vetements (που σημαίνει ρούχα στα γαλλικά) ξεπήδησε σχεδόν αυθόρμητα από την underground fashion σκηνή του Παρισιού στις αρχές του 2015. Τα αδέρφια Demna και Guram Gvasalia έχοντας σαν όπλα του τις oversized σιλουέτες, τα edgy σχέδια και πολλή ειρωνεία έφεραν ένα φρέσκο και αρκούντως προβοκατόρικο αέρα στη βιομηχανία της μόδας.      

Η συνέχεια στο womantoc.gr.


Φωτογραφία Getty Images 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Μόδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Air Jordan 1, επίσημα τα πιο ακριβά sneakers που δημοπρατήθηκαν ποτέ

"Έπιασαν" πάνω από μισό εκατομμύριο δολάρια στη δημοπρασία που διοργάνωσε ο οίκος Sotheby's.

Pop Your Colour: Η νέα denim συλλογή της Diesel

Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, τα μπατζάκια στα τζην παντελόνια του ιταλικού denim brand βάφονται με χρώμα.