H βιομηχανία της μόδας στην μετά κορονοϊού εποχή

Αυτές είναι οι πραγματικές τάσεις της μόδας,

Στην 20+ καριέρα μου, είναι η πρώτη φορά που θα γράψω ένα κείμενο για τις τάσεις της μόδας χωρίς να αναφερθώ σε μήκη, πλάτη, χρώματα, μοτίβα, αναβιώσεις και αναφορές. Με την πανδημία σε εξέλιξη, η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας βίωσε και συνεχίζει να βιώνει μια σειρά από αναπάντεχες και αιφνιδιαστικές ανατροπές. Όσο γίνονται δειλά βήματα προς ένα reset, φαίνονται κάποιες πρώτες ενδείξεις για το τι θα χαρακτηρίσει τη νέα εποχή της μόδας.

Οι ανάγκες αλλάζουν

Η λίστα αγορών αλλάζει. Και συρρικνώνεται. Οι ανάγκες μας σε ρούχα και αξεσουάρ ήταν από τα πρώτα που απαίτησαν αξιολόγηση. Περιττοί οι συνεχείς ανεφοδιασμοί της ντουλάπας μας, όπως αποδείχθηκε στο lockdown. Το σπίτι γίνεται επίκεντρο της ζωής. Είναι η εστία που μας προστατεύει και για πολλούς ο χώρος της τηλεργασίας. 

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.


φωτογραφία Getty Images

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.