Ο κόσμος της μόδας απαιτεί δικαιοσύνη για τη δολοφονία του George Floyd

Οίκοι, brands και σχεδιαστές χρησιμοποιούν τη δυνατή φωνή τους και παίρνουν ξεκάθαρη θέση κατά του ρατσισμού.

Γράφει: Esquire Editors 02 Ιουνίου 2020

"Δεν μπορώ να αναπνεύσω”. Ο George Floyd δολοφονήθηκε την περασμένη Δευτέρα 25 Μαΐου στη Μινεάπολη από τον αστυνομικό Derek Chauvin. Περαστικοί κατέγραψαν το περιστατικό και το video έκανε το γύρο του διαδικτύου ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων και εγείροντας για ακόμα μία φορά το ζήτημα των φυλετικών διακρίσεων και της αστυνομικής βίας. 

"Αν μένεις ουδέτερος σε περιστατικά αδικίας παίρνεις το μέρος του καταπιεστή" έχει πει ο Desmond Tutu. Ο κόσμος της μόδας για ακόμα μία φορά χρησιμοποιεί τη δυνατή φωνή του και παίρνει θέση κατά του ρατσισμού και των ανισοτήτων.  

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.