Το αντρικό άρωμα που θέλει να σε κάνει καλύτερο σε όλα τα επίπεδα
Μία αρωματική δημιουργία που "γεννήθηκε" όχι μόνο για να αλλάξει προς το καλύτερο την εμφάνισή σου, αλλά και να σε παρακινήσει να κυνηγήσεις τα όνειρά σου.
"Δε σκέφτομαι ποτέ ότι τα κατάφερα. Πιστεύω ότι αυτό είναι η αρχή του τέλους. Όταν πιστεύεις ότι τα κατάφερες, συμβιβάζεσαι και χάνεις την ενέργεια και το πάθος που είχες στην αρχή", είχε αναφέρει λίγα χρόνια πριν στο αμερικάνικο Esquire μία από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας.
Ο Tommy Hilfiger είναι το ζωντανό παράδειγμα του "dream big, set goals, take actions" - με απλά λόγια, του να μην φοβάσαι να ονειρευτείς και να ρισκάρεις για να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου, όσο τρελοί κι αν είναι αυτοί. Φαντάσου ότι ο 69χρονος σήμερα μόδιστρος και ιδρυτής του Tommy Hilfiger Corporation, ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του συνιδρύοντας μια αλυσίδα δισκοπωλείων στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης στη δεκαετία του 1970. Εκτός από την μουσική όμως, είχε μεγάλη αγάπη και για τη μόδα, την οποία ποτέ δεν ξέχασε. Έτσι, στα μέσα της δεκαετίας των 80s αποφάσισε να κάνει το μεγάλο άλμα και να δημιουργήσει τη δική του εταιρεία με κολεγιακά, αθλητικά ρούχα. Φυσικά, δεν το μετάνιωσε ποτέ.
Η συνέχεια στο gr.askmen.com.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.