Eau de Space: Η NASA μόλις απόκτησε το δικό της άρωμα

Ένα ψέκασμα αρκεί για να φέρει τη μυρωδιά του διαστήματος στη Γη.

Στις νέες αρωματικές αφίξεις του φετινού καλοκαιριού έρχεται να προστεθεί μία που σίγουρα δεν περιμέναμε. Δεν πρόκειται για το ολοκαίνουργιο άρωμα κάποιου διάσημου οίκου μόδας, αλλά για εκείνο που φέρει την υπογραφή της NASA και ακούει στο όνομα Eau de Space.

Δημιουργός του είναι ο χημικός Steve Pearce (είναι η "μύτη" της βρετανικής εταιρείας αρωμάτων και αρωματικών ουσιών στην Αγγλία Omega Ingredients), που το 2008 σύναψε συμφωνία με τη NASA για να αναδημιουργήσει τη μυρωδιά του διαστήματος. Αρχικός σκοπός του ήταν να βοηθήσει τους αστροναύτες που εκπαιδεύονται προτού ταξιδέψουν στο διάστημα, ελπίζοντας να εξαλείψει εκπλήξεις που μπορεί να συναντήσουν ενώ βρίσκονται σε τροχιά.

Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις του, αλλά κυρίως τις πολύτιμες περιγραφές αστροναυτών -ένα "μείγμα πυρίτιδας, μπριζόλας, σμέουρων και ρούμι"-, ο Pearce δημιούργησε ένα άρωμα που χαρακτηρίζεται από πικρή μυρωδιά σε συνδυασμό με οσμή καπνού και καμένου. "Μυρίζει όπως ακριβώς ένα πυροβόλο όπλο, αμέσως μετά τον πυροβολισμό", δήλωσε χαρακτηριστικά αστροναύτης στο CNN.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.