Eau de Space: Η NASA μόλις απόκτησε το δικό της άρωμα
Ένα ψέκασμα αρκεί για να φέρει τη μυρωδιά του διαστήματος στη Γη.
Στις νέες αρωματικές αφίξεις του φετινού καλοκαιριού έρχεται να προστεθεί μία που σίγουρα δεν περιμέναμε. Δεν πρόκειται για το ολοκαίνουργιο άρωμα κάποιου διάσημου οίκου μόδας, αλλά για εκείνο που φέρει την υπογραφή της NASA και ακούει στο όνομα Eau de Space.
Δημιουργός του είναι ο χημικός Steve Pearce (είναι η "μύτη" της βρετανικής εταιρείας αρωμάτων και αρωματικών ουσιών στην Αγγλία Omega Ingredients), που το 2008 σύναψε συμφωνία με τη NASA για να αναδημιουργήσει τη μυρωδιά του διαστήματος. Αρχικός σκοπός του ήταν να βοηθήσει τους αστροναύτες που εκπαιδεύονται προτού ταξιδέψουν στο διάστημα, ελπίζοντας να εξαλείψει εκπλήξεις που μπορεί να συναντήσουν ενώ βρίσκονται σε τροχιά.
Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις του, αλλά κυρίως τις πολύτιμες περιγραφές αστροναυτών -ένα "μείγμα πυρίτιδας, μπριζόλας, σμέουρων και ρούμι"-, ο Pearce δημιούργησε ένα άρωμα που χαρακτηρίζεται από πικρή μυρωδιά σε συνδυασμό με οσμή καπνού και καμένου. "Μυρίζει όπως ακριβώς ένα πυροβόλο όπλο, αμέσως μετά τον πυροβολισμό", δήλωσε χαρακτηριστικά αστροναύτης στο CNN.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.