
Το πιο αρρενωπό λουλουδάτο άρωμα
Το L’ Homme À la rose του Francis Kurkdjian είναι για εκείνουν που τολμούν να κάνουν τη διαφορά.

Το l’Homme À la rose, το νέο αρωματικό δημιούργημα του Francis Kurkdjian είναι καθαρό και άμεσο, με το οσφρητικό του αποτύπωμα να ακολουθεί τα χνάρια του À la rose, ενός εμβληματικού αρώματος από την γκαρνταρόμπα του Οίκου που δημιουργήθηκε το 2014. Η ταυτότητά του μιλά από μόνη της, ενώ αντλεί έμπνευση από το περίφημο πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας, επιμελημένο από την εξέχουσα ζωγράφο προσωπογραφιών της εποχής Louise Elisabeth Vigée Le Brun, στο οποίο δεν εξυμνείται η δύναμη της Βασίλισσας της Γαλλίας, αλλά η γυναικεία δύναμη και θηλυκότητα, καθώς εκείνη ποζάρει κρατώντας ένα τριαντάφυλλο στη θέση του βασιλικού σκήπτρου.
L’ Homme À la rose. Ένα απλό όνομα για μια πολυεπίπεδη ιστορία - το μυστήριο της έμπνευσης του Francis Kurkdjian είναι πιο περίπλοκο από όσο φαίνεται
Έπειτα από το αρωματικό ντουέτο Gentle Fluidity που έθεσε σε αμφισβήτηση τις νόρμες του φύλου, μας συστήνει το l’Homme À la rose, μια άρωμα που εκφράζει για άλλη μια φορά τη δημιουργική του αναζήτηση στη σύγχρονη και διαρκώς εξελισσόμενη αρωματοποιία. Μια αρωματοποιία που κλονίζει παλιούς κανόνες, συνήθειες και συμβάσεις. Σε αυτή τη σύνθεση βρίσκουμε την αέναη αγάπη του για δημιουργία, το μοναδικό προσωπικό του ύφος και τα χαρακτηριστικά τού καλλιτεχνικού Οίκου που φέρει τη δική του υπογραφή.
Με το l’Homme À la rose, δίνω σήμερα στους άνδρες τη δύναμη να εντάξουν το τριαντάφυλλο στις αρωματικές τους επιλογές.
Ένα τριαντάφυλλο για άνδρες

Ένα ανδρικό άρωμα που ευωδιάζει τριαντάφυλλο. Δροσερό και ακτινοβόλο, διαχέεται έντονα. Ένα signature τριαντάφυλλο που δεν περνά απαρατήρητο. Αυτές οι λέξεις αποτελούν και τις κατευθυντήριες αρχές που ο αρωματοποιός του Οίκου έθεσε στον εαυτό του. Μια υψηλού επιπέδου καλλιτεχνική φιλοδοξία συνδυασμένη με τεχνικούς περιορισμούς. Γνωστό από την αρχαιότητα και παρόν στην παλέτα του αρωματοποιού από το ξεκίνημα της καριέρας του, το τριαντάφυλλο εμφανίζεται συχνότερα σε γυναικεία αρώματα, όπου χρησιμοποιείται μόνο του ή σε συνένωση με άλλα συστατικά. Μπορεί να αναμειχθεί με διάφορες νότες, ώστε να σχηματίσει ένα ακόρντο: τριαντάφυλλο/γιασεμί, τριαντάφυλλο/βιολέτα, τριαντάφυλλο/φρουτώδεις νότες, τριαντάφυλλο/musks, τριαντάφυλλο/πατσουλί, ή τριαντάφυλλο/oud, είναι τα πιο συνηθισμένα ζευγάρια. Όταν όμως χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο, το τριαντάφυλλο συχνά επισκιάζεται.
Το l’Homme À la rose είναι ένα ξυλώδες φλοράλ eau de parfum
Στα πρώτα δευτερόλεπτα, ολόδροσες, πράσινες, εκρηκτικές νότες συνταιριάζονται με ένα ακόρντο γκρέιπφρουτ και αιθέριο έλαιο Δαμασκηνού ρόδου από τη Βουλγαρία, για να δημιουργήσουν μια αίσθηση φυσικής ζωτικότητας. Έπειτα, ακολουθούν οι μεσαίες νότες ενός τριανταφυλλένιου, έντονα ξυλώδους ακόρντου που δίνουν στο άρωμα ακεραιότητα, σταδιακά ενισχυμένη από τις ξυλώδεις, κεχριμπαρένιες νότες στη βάση, οι οποίες εμποτίζουν το αποτύπωμά του με αισθησιασμό.
Η σημασία των γραφικών

Τα γραφικά του προϊόντος παρουσιάζουν επίσης τυπικά αρρενωπά στοιχεία, υπογραμμίζοντας την επίμονη και στιβαρή φύση του αρωματικού αποτυπώματος: η ευθύτητα αυτού του μοναδικού τριαντάφυλλου που αρχίζει να ανθίζει στα πλαϊνά του κουτιού και στην πίσω όψη του μπουκαλιού, το όνομα του αρώματος τυπωμένο σε πράσινο και ροζ, ώστε να ανακαλεί στη μνήμη τη θηλυκή εκδοχή του αρώματος, ένα καπάκι από ακατέργαστο ψευδάργυρο που συμβολίζει τη δύναμη και τέλος, το χειρόγραφο l’Homme, σαν μια αφιέρωση από τον αρωματοποιό.
Τα χαρακτηριστικά του
Οσφρητική οικογένεια: λουλουδένια, ξυλώδη
Συστατικά: absolute Εκατόφυλλου τριαντάφυλλου από την Γκρας, ακόρντο γκρέιπφρουτ, κεχριμπαρένια ξύλα, αιθέριο έλαιο λαβδάνου από την Ισπανία, αιθέριο έλαιο Δαμασκηνού τριαντάφυλλου από τη Βουλγαρία και αιθέριο έλαιο φασκόμηλου από τη Γαλλία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.