Το πιο αρρενωπό λουλουδάτο άρωμα
Το L’ Homme À la rose του Francis Kurkdjian είναι για εκείνουν που τολμούν να κάνουν τη διαφορά.
Το l’Homme À la rose, το νέο αρωματικό δημιούργημα του Francis Kurkdjian είναι καθαρό και άμεσο, με το οσφρητικό του αποτύπωμα να ακολουθεί τα χνάρια του À la rose, ενός εμβληματικού αρώματος από την γκαρνταρόμπα του Οίκου που δημιουργήθηκε το 2014. Η ταυτότητά του μιλά από μόνη της, ενώ αντλεί έμπνευση από το περίφημο πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας, επιμελημένο από την εξέχουσα ζωγράφο προσωπογραφιών της εποχής Louise Elisabeth Vigée Le Brun, στο οποίο δεν εξυμνείται η δύναμη της Βασίλισσας της Γαλλίας, αλλά η γυναικεία δύναμη και θηλυκότητα, καθώς εκείνη ποζάρει κρατώντας ένα τριαντάφυλλο στη θέση του βασιλικού σκήπτρου.
L’ Homme À la rose. Ένα απλό όνομα για μια πολυεπίπεδη ιστορία - το μυστήριο της έμπνευσης του Francis Kurkdjian είναι πιο περίπλοκο από όσο φαίνεται
Έπειτα από το αρωματικό ντουέτο Gentle Fluidity που έθεσε σε αμφισβήτηση τις νόρμες του φύλου, μας συστήνει το l’Homme À la rose, μια άρωμα που εκφράζει για άλλη μια φορά τη δημιουργική του αναζήτηση στη σύγχρονη και διαρκώς εξελισσόμενη αρωματοποιία. Μια αρωματοποιία που κλονίζει παλιούς κανόνες, συνήθειες και συμβάσεις. Σε αυτή τη σύνθεση βρίσκουμε την αέναη αγάπη του για δημιουργία, το μοναδικό προσωπικό του ύφος και τα χαρακτηριστικά τού καλλιτεχνικού Οίκου που φέρει τη δική του υπογραφή.
Με το l’Homme À la rose, δίνω σήμερα στους άνδρες τη δύναμη να εντάξουν το τριαντάφυλλο στις αρωματικές τους επιλογές.
Ένα τριαντάφυλλο για άνδρες

Ένα ανδρικό άρωμα που ευωδιάζει τριαντάφυλλο. Δροσερό και ακτινοβόλο, διαχέεται έντονα. Ένα signature τριαντάφυλλο που δεν περνά απαρατήρητο. Αυτές οι λέξεις αποτελούν και τις κατευθυντήριες αρχές που ο αρωματοποιός του Οίκου έθεσε στον εαυτό του. Μια υψηλού επιπέδου καλλιτεχνική φιλοδοξία συνδυασμένη με τεχνικούς περιορισμούς. Γνωστό από την αρχαιότητα και παρόν στην παλέτα του αρωματοποιού από το ξεκίνημα της καριέρας του, το τριαντάφυλλο εμφανίζεται συχνότερα σε γυναικεία αρώματα, όπου χρησιμοποιείται μόνο του ή σε συνένωση με άλλα συστατικά. Μπορεί να αναμειχθεί με διάφορες νότες, ώστε να σχηματίσει ένα ακόρντο: τριαντάφυλλο/γιασεμί, τριαντάφυλλο/βιολέτα, τριαντάφυλλο/φρουτώδεις νότες, τριαντάφυλλο/musks, τριαντάφυλλο/πατσουλί, ή τριαντάφυλλο/oud, είναι τα πιο συνηθισμένα ζευγάρια. Όταν όμως χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο, το τριαντάφυλλο συχνά επισκιάζεται.
Το l’Homme À la rose είναι ένα ξυλώδες φλοράλ eau de parfum
Στα πρώτα δευτερόλεπτα, ολόδροσες, πράσινες, εκρηκτικές νότες συνταιριάζονται με ένα ακόρντο γκρέιπφρουτ και αιθέριο έλαιο Δαμασκηνού ρόδου από τη Βουλγαρία, για να δημιουργήσουν μια αίσθηση φυσικής ζωτικότητας. Έπειτα, ακολουθούν οι μεσαίες νότες ενός τριανταφυλλένιου, έντονα ξυλώδους ακόρντου που δίνουν στο άρωμα ακεραιότητα, σταδιακά ενισχυμένη από τις ξυλώδεις, κεχριμπαρένιες νότες στη βάση, οι οποίες εμποτίζουν το αποτύπωμά του με αισθησιασμό.
Η σημασία των γραφικών

Τα γραφικά του προϊόντος παρουσιάζουν επίσης τυπικά αρρενωπά στοιχεία, υπογραμμίζοντας την επίμονη και στιβαρή φύση του αρωματικού αποτυπώματος: η ευθύτητα αυτού του μοναδικού τριαντάφυλλου που αρχίζει να ανθίζει στα πλαϊνά του κουτιού και στην πίσω όψη του μπουκαλιού, το όνομα του αρώματος τυπωμένο σε πράσινο και ροζ, ώστε να ανακαλεί στη μνήμη τη θηλυκή εκδοχή του αρώματος, ένα καπάκι από ακατέργαστο ψευδάργυρο που συμβολίζει τη δύναμη και τέλος, το χειρόγραφο l’Homme, σαν μια αφιέρωση από τον αρωματοποιό.
Τα χαρακτηριστικά του
Οσφρητική οικογένεια: λουλουδένια, ξυλώδη
Συστατικά: absolute Εκατόφυλλου τριαντάφυλλου από την Γκρας, ακόρντο γκρέιπφρουτ, κεχριμπαρένια ξύλα, αιθέριο έλαιο λαβδάνου από την Ισπανία, αιθέριο έλαιο Δαμασκηνού τριαντάφυλλου από τη Βουλγαρία και αιθέριο έλαιο φασκόμηλου από τη Γαλλία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.