Ο Anthony Hopkins λανσάρει unisex άρωμα
Ο οσκαρικός ηθοποιός δημιούργησε το AH Eau de Parfum μέσα στην καραντίνα.
Ζωγραφίζει, παίζει πιάνο, κάνει παιχνίδια με τον γάτο του τον Niblo, μας ξεναγεί στο σπίτι του που μοιάζει με μουσείο χάρη στα έργα τέχνης που το διακοσμούν, επιδίδεται σε κηπουρικές εργασίες, μοιράζεται με τους διαδικτυακούς του φίλους στο Instagram σοφίες για τη ζωή, γυρίζει χιουμοριστικά βίντεο στο TikTok για να ξεχάσει τον κατ' οίκον περιορισμό του λόγω της πανδημικής κρίσης.
Ναι, ο Anthony Hopkins στα 82 του χρόνια είναι πραγματικά ένας άνθρωπος και καλλιτέχνης που αξίζει να θαυμάζεις όχι μόνο για τις ερμηνείες που μας έχει χαρίσει στις δεκάδες ταινίες του, αλλά και για την οξυδέρκεια, το χιούμορ, τον αυτοσαρκασμό και την διαύγειά του.
Ένα από τα πιο πρόσφατα χόμπι που υιοθέτησε εν μέσω της πανδημίας είναι η δημιουργία αρωματικών κεριών σε συνεργασία με την μη κυβερνητική οργάνωση No Kid Hungry, καθώς και ενός αρώματος που απευθύνεται σε άντρες και σε γυναίκες.

Το AH Eau de Parfum είναι ένα unisex ανατολίτικο και φλοράλ άρωμα. Οι νότες κορυφής είναι περγαμόντο και ροζ πιπέρι, οι μεσαίες νότες τριαντάφυλλο, γιασεμί και άνθη πορτοκαλιού και οι νότες βάσης musk, πατσουλί και μέλι.
"Κάποιοι διαλογίζονται για να βρουν γαλήνη, εγώ φτιάχνω αρώματα. Τα αρώματα είναι η δική μου μορφή διαλογισμού", δήλωσε ο Hopkins σε συνέντευξή του μέσω Zoom στη Vogue.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.