
Επιχείρηση αποσμητικό: Ένα crash test
Stick, roll-on, spray, κρύσταλλος ή κρέμα;
Δεν είναι όλα τα αποσμητικά το ίδιο αποτελεσματικά, ούτε εξυπηρετούν τις ίδιες ανάγκες, πέραν της βασικής, δηλαδή του να κρατούν τις μασχάλες σου καθαρές από τη χαρακτηριστική μυρωδιά της ιδρωτίλας και σχετικά στεγνές. Ακολουθούν οι πέντε βασικές εναλλακτικές που θα βρεις στο ράφι του σούπερ μάρκετ, του καταστήματος καλλυντικών, του φαρμακείου ή του e-shop, μαζί με συμβουλές για να διαλέξεις την κατάλληλη για σένα μορφή και την πάντα υποκειμενική μας βαθμολογία – εξ’ ιδίων κρίνουμε τ’ αλλότρια.
Stick - Βαθμολογία κατηγορίας: 5/5
Αν και όλα εξαρτώνται από την εταιρεία, σε γενικές γραμμές, σε μορφή stick θα βρεις τα πιο βολικά και ισχυρά αποσμητικά της αγοράς, που μάλιστα στεγνώνουν αρκετά γρήγορα. Μία καλή επιλογή, αν το καλοκαίρι συνεχίζεις να φοράς έντονα αρώματα, είναι το Le mâle του Jean Paul Gaultier, με sexy νότες λεβάντας και βανίλιας.
Spray - Βαθμολογία κατηγορίας: 4,5/5
Στεγνώνουν πιο γρήγορα από όλες τις υπόλοιπες μορφές αποσμητικών και κατά κανόνα δεν αφήνουν κατάλοιπα, αλλά ως κατηγορία υπολείπονται σε ισχύ σε σχέση με τα stick. To Shirt Protect 48h της Men Expert (L'Oréal Paris) είναι η ιδανική επιλογή αν φοράς πολλά λευκά πουκάμισα και δεν έχεις χρόνο να περιμένεις να στεγνώσει το αποσμητικό σου πριν ντυθείς.
Roll-on - Βαθμολογία κατηγορίας: 4/5
Έχουν μικρό και βολικό μέγεθος για να τα βάζεις στο washbag που παίρνεις μαζί σου στο γυμναστήριο (όταν ανοίξει) και τα ταξίδια (όταν επιτραπούν), ενώ είναι μια χαρά αποτελεσματικά. Στεγνώνουν, όμως, σχετικά αργά και αν δεν έχουν εξειδικευμένη σύνθεση για να μην αφήνουν σημάδια πάνω στα ρούχα, ενδέχεται να τα λεκιάσουν. Το αποσμητικό κατά της εφίδρωσης της Vichy Homme είναι από τα καλύτερα roll-on της αγοράς.
Αποσμητικοί κρύσταλλοι - Βαθμολογία κατηγορίας: 3/5
Δεν έχουν άρωμα αλλά καταπολεμούν την οσμή του σώματός σου, κάτι που τους κάνει ιδιαίτερα βολικούς αν δεν θέλεις η μυρωδιά του αποσμητικού να κυριαρχεί επί του αρώματός σου. Στα plus το ότι δεν λεκιάζουν τα ρούχα, στα défauts το ότι δεν εμποδίζουν τον ιδρώτα από το να τα νοτίζει. Προσωπικά, αγόρασα μόνο μία φορά αποσμητικό κρύσταλλο γιατί δεν βόλεψε τις δικές μου ανάγκες. Αν ξαναδοκίμαζα, πάντως, θα επέλεγα τον Biork του αμερικανικού brand Zero Waste Cartel.
Αποσμητικές κρέμες - Βαθμολογία κατηγορίας: 3/5
Στα θετικά το ότι συχνά διατίθενται σε compact συσκευασίες σωληναρίων, στα αρνητικά το ότι δεν είναι εξίσου βολικές στην εφαρμογή με τα άλλα αποσμητικά και αυτό είναι μάλλον αποθαρρυντικό (αν και αρκετοί γκουρού του αντρικού grooming και της υγιεινής τις προτείνουν για χρήση στη βουβωνική περιοχή). Αν δίναμε μία ευκαιρία σε αυτή τη μάλλον σπάνια μορφή αποσμητικού (για τις μασχάλες μας), θα ήταν μόνο για χάρη της Kiehl’s, μίας εταιρείας που εμπιστευόμαστε με τα μάτια κλειστά για όλα τα προϊόντα της.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.