1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια Gucci

Ένα άρωμα πολύπλοκο, πολύτιμο, σοφιστικέ και ντελικάτο, για όλα τα φύλα και όλες τις εποχές, αποτίνει φόρο τιμής στα 100 χρόνια του οίκου Gucci.

Με το Gucci 1921 ολοκληρώνεται, τουλάχιστον προς το παρόν, η μαγική ιστορία της συλλογής αρωμάτων The Alchemist's Garden. Μίας συλλογής που, όπως την περιέγραψε ο Alessandro Michele, δημιουργικός διευθυντής του οίκου, βασίζεται στην παραδοχή του ότι υπάρχουν κάποιες πρωταρχικές μυρωδιές, όπως αυτές των αιθέριων ελαίων των λουλουδιών και του αρώματος της πρασινάδας κάποιων φυτών, οι οποίες μπορούν κατευθείαν να δημιουργήσουν μία ατμόσφαιρα, να συνδεθούν ευθέως με τις αναμνήσεις μας και να μας μεταφέρουν σε έναν διαφορετικό χωροχρόνο

Μία συλλογή αρωμάτων με έμπνευση από την παράδοση των αλχημιστών

Όντως, τα αρώματα που φοράμε συνδέονται στενά με μέρη, με ανθρώπους, με στιγμές και αποτελούν ένα εργαλείο για να ταξινομούμε τις αναμνήσεις στο υποσυνείδητό μας.

Για την πολύτιμη συλλογή The Alchemist's Garden, λοιπόν, με το υπέροχο προωθητικό φιλμ, ο Alessandro Michele άντλησε την έμπνευσή του από την παρακαταθήκη των αρχαίων εργαστηρίων αλχημείας όπου, ανάμεσα σε άλλα, τα διαφορετικά μέταλλα αναλύονταν, μελετώνταν και συνδυάζονταν το ένα με το άλλο με σκοπό τη μετατροπή τους σε χρυσάφι.

Πλέον, σε αυτή τη σειρά μετράμε ήδη δέκα eau de parfum, τέσσερα έλαια, τρία scented waters και ένα κερί. Κάθε ένα τους είναι φτιαγμένο από άνθη και φυτά στην πιο αγνή τους μορφή, συνδυασμένων με συνθετικά στοιχεία.

Το νέρολι, τα κίτρα και η αγάπη για τη Φλωρεντία

Η τελευταία αρωματική προσθήκη στο "μπουντουάρ" του "Κήπου του Αλχημιστή", η οποία είναι επετειακή μιας και φέτος ο οίκος Gucci εορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή του, φέρει την εμβληματική ονομασία 1921.

Η σύνθεση του συγκεκριμένου αρώματος που απευθύνεται σε όλα τα φύλα και είναι κατάλληλο για όλες τις εποχές, έχει ως οσφρητική αφετηρία την ξεχωριστή μυρωδιά του νέρολι, ενώ τα κίτρα της Φλωρεντίας αντικατοπτρίζουν τους μοντέρνους κι όμως διαχρονικούς κώδικες του οίκου, αποτίνοντας παράλληλα έναν φόρο τιμής στην πόλη της ίδρυσής του.

Όπως διαβάζουμε στο ιταλικό Esquire, ο πολύπλοκος χαρακτήρας του σοφιστικέ αρώματος 1921, έντονος και ντελικάτος την ίδια στιγμή, εμπλουτίζεται από τις ξυλώδεις νότες της λουΐζας και αφήνει ένα έντονο οσφρητικό αποτύπωμα το οποίο σφραγίζεται από τη γήινη, πολυτελή και ξυλώδη μυρωδιά της εβερνίας της προυνοφυούς.

1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια GucciGucci

Το πολυτελές μπουκάλι και η συσκευασία του αρώματος

Με έμπνευση από τα vintage μπουκάλια που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε παρατεταγμένα στα γεμάτα περίεργα βάζα ξύλινα ράφια στις απεικονίσεις των παλαιών φαρμακείων, το μπουκάλι του 1921 είναι φτιαγμένο από διάφανο πράσινο γυαλί, χρωματική επιλογή που παραπέμπει σε μία από τις πιο εικονικές αποχρώσεις με τις οποίες έχει συνδυάσει την επωνυμία του ο οίκος Gucci.

> Διάβασε ακόμα: Ψεκάσου άφοβα με αυτά τα αρώματα για το καλοκαίρι

Τα χρυσά γράμματα στην μπροστινή του όψη είναι κυκλωμένα από ένα σχέδιο με φύλλα, πάλι σε χρυσό χρώμα, ενώ στην κορυφή του έχει σκαλιστεί ένα χέρι που κρατάει στεφάνι, με το κυκλικό του σχήμα να συμβολίζει την ανάπτυξη και τη δύναμη.

Το κουτί στο οποίο είναι συσκευασμένο είναι και αυτό σε βασιλική πράσινη απόχρωση, στολισμένο με τα γράμματα και το logo του οίκου Gucci σε χρυσό χρώμα και με τα χαρακτηριστικά διακοσμητικά μοτίβα της συλλογής The Alchemist's Garden.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.