1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια Gucci

Ένα άρωμα πολύπλοκο, πολύτιμο, σοφιστικέ και ντελικάτο, για όλα τα φύλα και όλες τις εποχές, αποτίνει φόρο τιμής στα 100 χρόνια του οίκου Gucci.

Με το Gucci 1921 ολοκληρώνεται, τουλάχιστον προς το παρόν, η μαγική ιστορία της συλλογής αρωμάτων The Alchemist's Garden. Μίας συλλογής που, όπως την περιέγραψε ο Alessandro Michele, δημιουργικός διευθυντής του οίκου, βασίζεται στην παραδοχή του ότι υπάρχουν κάποιες πρωταρχικές μυρωδιές, όπως αυτές των αιθέριων ελαίων των λουλουδιών και του αρώματος της πρασινάδας κάποιων φυτών, οι οποίες μπορούν κατευθείαν να δημιουργήσουν μία ατμόσφαιρα, να συνδεθούν ευθέως με τις αναμνήσεις μας και να μας μεταφέρουν σε έναν διαφορετικό χωροχρόνο

Μία συλλογή αρωμάτων με έμπνευση από την παράδοση των αλχημιστών

Όντως, τα αρώματα που φοράμε συνδέονται στενά με μέρη, με ανθρώπους, με στιγμές και αποτελούν ένα εργαλείο για να ταξινομούμε τις αναμνήσεις στο υποσυνείδητό μας.

Για την πολύτιμη συλλογή The Alchemist's Garden, λοιπόν, με το υπέροχο προωθητικό φιλμ, ο Alessandro Michele άντλησε την έμπνευσή του από την παρακαταθήκη των αρχαίων εργαστηρίων αλχημείας όπου, ανάμεσα σε άλλα, τα διαφορετικά μέταλλα αναλύονταν, μελετώνταν και συνδυάζονταν το ένα με το άλλο με σκοπό τη μετατροπή τους σε χρυσάφι.

Πλέον, σε αυτή τη σειρά μετράμε ήδη δέκα eau de parfum, τέσσερα έλαια, τρία scented waters και ένα κερί. Κάθε ένα τους είναι φτιαγμένο από άνθη και φυτά στην πιο αγνή τους μορφή, συνδυασμένων με συνθετικά στοιχεία.

Το νέρολι, τα κίτρα και η αγάπη για τη Φλωρεντία

Η τελευταία αρωματική προσθήκη στο "μπουντουάρ" του "Κήπου του Αλχημιστή", η οποία είναι επετειακή μιας και φέτος ο οίκος Gucci εορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή του, φέρει την εμβληματική ονομασία 1921.

Η σύνθεση του συγκεκριμένου αρώματος που απευθύνεται σε όλα τα φύλα και είναι κατάλληλο για όλες τις εποχές, έχει ως οσφρητική αφετηρία την ξεχωριστή μυρωδιά του νέρολι, ενώ τα κίτρα της Φλωρεντίας αντικατοπτρίζουν τους μοντέρνους κι όμως διαχρονικούς κώδικες του οίκου, αποτίνοντας παράλληλα έναν φόρο τιμής στην πόλη της ίδρυσής του.

Όπως διαβάζουμε στο ιταλικό Esquire, ο πολύπλοκος χαρακτήρας του σοφιστικέ αρώματος 1921, έντονος και ντελικάτος την ίδια στιγμή, εμπλουτίζεται από τις ξυλώδεις νότες της λουΐζας και αφήνει ένα έντονο οσφρητικό αποτύπωμα το οποίο σφραγίζεται από τη γήινη, πολυτελή και ξυλώδη μυρωδιά της εβερνίας της προυνοφυούς.

1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια GucciGucci

Το πολυτελές μπουκάλι και η συσκευασία του αρώματος

Με έμπνευση από τα vintage μπουκάλια που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε παρατεταγμένα στα γεμάτα περίεργα βάζα ξύλινα ράφια στις απεικονίσεις των παλαιών φαρμακείων, το μπουκάλι του 1921 είναι φτιαγμένο από διάφανο πράσινο γυαλί, χρωματική επιλογή που παραπέμπει σε μία από τις πιο εικονικές αποχρώσεις με τις οποίες έχει συνδυάσει την επωνυμία του ο οίκος Gucci.

> Διάβασε ακόμα: Ψεκάσου άφοβα με αυτά τα αρώματα για το καλοκαίρι

Τα χρυσά γράμματα στην μπροστινή του όψη είναι κυκλωμένα από ένα σχέδιο με φύλλα, πάλι σε χρυσό χρώμα, ενώ στην κορυφή του έχει σκαλιστεί ένα χέρι που κρατάει στεφάνι, με το κυκλικό του σχήμα να συμβολίζει την ανάπτυξη και τη δύναμη.

Το κουτί στο οποίο είναι συσκευασμένο είναι και αυτό σε βασιλική πράσινη απόχρωση, στολισμένο με τα γράμματα και το logo του οίκου Gucci σε χρυσό χρώμα και με τα χαρακτηριστικά διακοσμητικά μοτίβα της συλλογής The Alchemist's Garden.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.