Τα αρώματα του καύσωνα
Φρέσκα αντρικά αρώματα για το καλοκαίρι που σε ανανεώνουν σαν δροσερό, θαλασσινό αεράκι.
Κι όμως υπάρχουν αντρικά αρώματα για το καλοκαίρι που λειτουργούν υπέρ σου ακόμα και υπό συνθήκες καύσωνα. Κι αυτό γιατί η τέχνη της υψηλής αρωματοποιίας δεν είναι μόνο απολαυστικά sexy διαφημιστικές καμπάνιες αλλά και επιστήμη που με την ακρίβειά της μας έχει προσφέρει από ένα άρωμα για κάθε στιγμή και για κάθε καιρική συνθήκη. Όταν ο υδράργυρος χτυπάει κόκκινο, λοιπόν, αυτό που έχεις ανάγκη είναι ένα καθαρό άρωμα που να μυρίζει πρασινάδα, μόσχο, αλάτι ή εσπεριδοειδή. Στιλιστικά, θα γίνει ένα με το ελαφρύ σου T-shirt ή το λινό σου πουκάμισο, κάνοντάς σε να δείχνεις κομψός. Κι αυτό γιατί η εικόνα σου είναι μία πολυαισθητηριακή εμπειρία που δεν προσλαμβάνεται μόνο με την όραση αλλά και με την οσμή. Ακολουθούν οι top επιλογές μας.
Paris-Édimbourg του οίκου Chanel
Ένα ζωηρό άρωμα με νότες πρασινάδας και έμπνευση από τις υγρές, χαρακτηριστικές μυρωδιές της σκωτσέζικης βλάστησης. Το κίτρο, ο κέδρος, το περγαμόντο, η άρκευθος και το κυπαρίσσι εμπλουτίζουν με μυστήριο και γοτθικά vibes τη σύνθεσή του. Το αποτέλεσμα είναι ένα άρωμα με διάρκεια χωρίς να έχει ενοχλητική ένταση, τέλειο για εσένα που ψάχνεις μία εκλεπτυσμένη σύνθεση που δεν φλομώνει στο πέρασμά της.
Clair de Musc του οίκου Serge Lutens
Αν θέλεις το άρωμά σου να μη μοιάζει με κανενός άλλου, τότε θα πρέπει να το αναζητήσεις ανάμεσα στους niche οίκους, όπως ο Serge Lutens. Για να περιγράψουμε το πώς μυρίζει το Clair de Musc, θα πρέπει να ανατρέξουμε στη μουσική και τη Bergamasque Suite του Claude Debussy, με τη φρεσκάδα της φεγγαράδας να αντικαθίσταται από αυτή του μασκ που αποκτάει σώμα μέσα από τον συνδυασμό του με τις λουλουδάτες νότες της ίριδας, του νέρολι και του περγαμόντου.
> Διάβασε ακόμα: 7 αρώματα για το καλοκαίρι
Sailing Day Replica του Maison Margiela
Η μοναδικότητα και η πρωτοπορία που χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής του οίκου Margiela δεν θα μπορούσαν παρά να βρουν εφαρμογή και στα αρώματα της σειράς Replica. Σε αυτά, αναπαράγονται μυρωδιές από όμορφες στιγμές της καθημερινής ζωής, όπως η γεμάτη οσμή των παλιών βιβλίων ή ενός αναμμένου τζακιού. Για το καλοκαίρι, τι πιο δροσερό από τη μυρωδιά και την ωκεάνια αίσθηση που σου αφήνει μία μέρα ιστιοπλοΐας, γεμάτη από υγρά αρωματικά ακόρντα, κόκκινη άλγη και αμπέρι.
> Διάβασε ακόμα: Αλήθεια ή μύθος: Τα προϊόντα styling προκαλούν τριχόπτωση;
Phantasma του οίκου Liquides Imaginaires
Οι υγρές φαντασιώσεις του Philippe Di Méo και του David Frossard -που δημιούργησαν το δικό τους brand αρωμάτων το 2012- αποσκοπούν στο να επεκτείνουν το οσφρητικό μας σύμπαν πέρα από τα όρια που τώρα γνωρίζει, στη σφαίρα του αγνώστου, προσφέροντάς μας συνθέσεις που απευθύνονται στο υποσυνείδητό μας. Στο Phantasma, η μυρωδιά του γιούζου συνδυάζεται με εκείνη του μασκ και του ρυζόχαρτου, κάνοντας το αρωματικό αποτέλεσμα λεπτό, αναζωογονητικό και παράδοξα μυστηριώδες.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.