Η εξέλιξη του Sauvage στο πιο επιτυχημένο άρωμα του πλανήτη

Πώς το Dior Sauvage έφτασε να πουλάει από ένα μπουκάλι κάθε 3 δευτερόλεπτα.

Πέρυσι, κάθε 3 δευτερόλεπτα, κάποιος κάπου στον κόσμο έκανε δικό του ένα μπουκάλι Dior Sauvage. Που οφείλεται, όμως, αυτή η τεράστια επιτυχία του αρώματος που δημιούργησε ο François Demachy; Στο ότι πήρε τρία χρόνια στη διάσημη 'μύτη' για να καταλήξει στη συγκεκριμένη φόρμουλα; Σίγουρα η δουλειά του γι' αυτή τη σύνθεση, που λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2015, έπαιξε ρόλο. Στην πραγματικότητα, όμως, η οσφρητική σαγήνη που άσκησε σε εκατομμύρια άντρες ανά τον πλανήτη, δεν είχε προβλεφθεί.

Το άρωμα που εξαντλήθηκε 1 μήνα μετά την κυκλοφορία του

Στον οίκο Dior, παρότι ήταν σίγουροι ότι το Sauvage θα είχε ανταπόκριση, το μέγεθος της επιτυχίας του ξεπέρασε κάθε προσδοκία τους. Για την ακρίβεια, μέσα σε έναν μήνα εξαντλήθηκε το στοκ του, ενώ για καιρό συνέχισε να πουλάει πιο γρήγορα από ό,τι παραγόταν.

Αυτή η 'καθυστέρηση' οπφειλόταν σε δύο παράγοντες. Αφενός στο ότι τα συστατικά του απαιτούν χρόνο για να σταθεροποιηθούν και αφετέρου στο ότι το ιδιαίτερο αν και μίνιμαλ μπουκάλι του με το ντεγκραντέ μπλε εφέ είναι περίπλοκο στην κατασκευή.

Στην κορυφή των διεθνών αγορών

Ήδη το 2017 το Sauvage ήταν το best-seller άρωμα στην αγγλική και ιταλική αγορά (χωρίς να γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα σε αντρικά και γυναικεία αρώματα), ενώ πέρυσι κατέκτησε την κορυφή στις ΗΠΑ και έγινε το πιο επιτυχημένο αντρικό άρωμα στη Γαλλία. 

Η εσάνς του, βέβαια, είναι πολύ ιδιαίτερη. Οι νότες κορυφής του αναδίδουν τις μυρωδιές του περγαμόντου και της λεβάντας, πριν αρχίσει να ανθίζει η βάση του από άμπερ και διπλοαποσταγμένο πατσουλί. Το μαγικό; Όλα του τα συστατικά διατηρούν την αυτονομία τους, δημιουργώντας ένα μείγμα φρέσκο, τολμηρό, έντονο. 

> Διάβασε ακόμη: Κλασικά αρώματα που αρέσουν σε όλους

Ο αρωματικός του χαρακτήρας το κάνει να θεωρείται 'ευέλικτο' άρωμα καθώς, ανάλογα με την ποσότητα που θα βάλεις αλλά και την έκδοσή του, μπορείς να το φορέσεις από το πρωί ως το βράδυ, τόσο τον χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.

Η εξέλιξη του Sauvage στο πιο επιτυχημένο άρωμα του πλανήτηDior

Μία μέλισσα στο καπάκι του

Μια λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά όσον αφορά τη συσκευασία του και που αν δεν σου την αναφέρει κάποιος ίσως να καταναλώσεις αρκετά μπουκάλια μέχρι κάποια στιγμή τυχαία -και αν- την ανακαλύψεις είναι το ότι το μαγνητικό πώμα του μπουκαλιού του, εσωτερικά, είναι διακοσμημένο με μία ανάγλυφη μέλισσα - το σύμβολο της αντρικής υψηλής ραπτικής του γαλλικού οίκου.

> Διάβασε ακόμη: Τα πιο αφροδισιακά αντρικά αρώματα

Από πέρυσι, μάλιστα, τα μπουκάλια του αρώματος μπορούν να γεμίσουν ξανά, κάτι που κάνει το Sauvage πιο φιλικό προς τον πλανήτη.

Η διαφημιστική καμπάνια

Ας αποδώσουμε, τέλος, τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ. Η διαφημιστική καμπάνια του Sauvage, στην οποία πρωταγωνιστεί ο χαρισματικός Johnny Depp με τους λύκους, την κιθάρα, τα δαχτυλίδια και όλα τα χαϊμαλιά του, ανάμεσα στο μπλε του ουρανού και τις πορτοκαλί-καφέ αποχρώσεις του ηλιοβασιλέματος και της ερήμου, έπαιξε τεράστιο ρόλο στην επιτυχία του. 

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.