Ο Jared Leto λάνσαρε τη δική του σειρά με προϊόντα περιποίησης
Τύφλα να 'χει ο Brad Pitt.
Τι συμβαίνει με τους διάσημους και τις εταιρείες προϊόντων ομορφιάς; Απ' ό,τι φαίνεται μια νέα ιστορία αγάπης, καθώς στο τέλος θα μετράμε στην παλάμη του ενός χεριού εκείνους που δεν έχουν αποκτήσει το δικό τους beauty brand. Τελευταίος στο trend κατέφθασε ο Jared Leto, ο οποίος λάνσαρε τη δική του σειρά, πριν από μερικές ημέρες.
Ύστερα από τον Brad Pitt, ο οποίος χρησιμοποίησε τις ευεργετικές ιδιότητες των σταφυλιών του Chateau Miraval κρασιού του για μία σειρά προϊόντων περιποίησης για το πρόσωπο, ο Leto αποφάσισε να μοιραστεί τα δικά του μυστικά για τέλεια επιδερμίδα στην ηλικία των 50.
Η συνέχεια στο Madamefigaro.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.