
UEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex Σύμμαχοι Περιποίησης στην Μεγαλύτερη Γιορτή Ποδοσφαίρου
Ζήσε την μαγεία του UEFA Euro 2024 και ανακάλυψε πώς μπορείς να βρεθείς κι εσύ στην καρδιά του γηπέδου, πανηγυρίζοντας κάθε γκολ με αυτοπεποίθηση.

Φέτος το καλοκαίρι οι μάρκες προσωπικής φροντίδας AXE, Dove Men + Care και Ultrex παίζουν "μπάλα” στο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός της Ευρώπης και γίνονται οι επίσημοι χορηγοί του UEFA Euro 2024, ακολουθώντας το μεγάλο ταξίδι της στρογγυλής θεάς στα γήπεδα της Γερμανίας! Ένα ταξίδι που προκαλεί μεγάλες συγκινήσεις, που ενώνει λαούς και χώρες και που κάνει τις καρδιές των ποδοσφαιρόφιλων να χτυπούν δυνατά στον παλμό του. Από αυτό το ταξίδι δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης που σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση και θέλουν να είναι οι MVPs της δικής σου ομάδας.
Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2024, οι μάρκες προσωπικής φροντίδας AXE, Dove Men + Care και Ultrex πραγματοποιήσαν μια μοναδική εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για να ανακοινώσουν την επίσημη χορηγία τους στο UEFA Euro 2024, με συντονιστές τους αθλητικογράφους Χρήστο Σωτηρακόπουλο και Λίλα Κουντουριώτη. Συμπληρώνοντας και τιμώντας 20 χρόνια από την μεγάλη νίκη της Ελλάδας στο Euro 2004 στην Πορτογαλία, εκλεκτοί καλεσμένοι της εκδήλωσης ήταν οι εμβληματικοί θρύλοι του ελληνικού ποδοσφαίρου Θοδωρής Ζαγοράκης, Άγγελος Χαριστέας και Αντώνης Νικοπολίδης.
Η παρουσία τους στην εκδήλωση, έδωσε στους λάτρεις του ποδοσφαίρου την ευκαιρία να θυμηθούν και να γιορτάσουν τις χαρές και τις συγκινήσεις του πιο όμορφου και αξέχαστου "ταξιδιού", που είναι χαραγμένο στις καρδιές όλων μας. Η νίκη της Ελλάδας το 2004 ήταν πολλά περισσότερα από ένα απλό τρόπαιο. Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, ένας θρίαμβος θέλησης και αφοσίωσης. Όλοι οι παίκτες έδωσαν την ψυχή τους μέσα στο γήπεδο απ' το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό και δίδαξαν ομαδικότητα, πάθος και αλληλεγγύη. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν οι τρεις εμβληματικοί προσκεκλημένοι, οι κύριοι Θ. Ζαγοράκης, Α. Χαριστέας και Α. Νικοπολίδης: "Χαιρόμαστε πάρα πολύ για αυτή τη συνεργασία και που είμαστε σήμερα εδώ με τις μάρκες προσωπικής φροντίδας AXE, Dove Men + Care και Ultrex στο δρόμο για το Euro 2024! Είναι μεγάλη μας χαρά να βρισκόμαστε ξανά μαζί, να θυμόμαστε όσα έχουμε ζήσει και φυσικά να έχουμε το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και σε όσες ποδοσφαιρικές συγκινήσεις έρχονται."

Παράλληλα, όπως ανέφερε και η Νάντια Παπαχρηστοπούλου, Personal Care SEE Lead: "Ενόψει αυτής της μεγάλης γιορτής του ποδοσφαίρου, είμαστε πολύ περήφανοι και χαρούμενοι που οι μάρκες προσωπικής φροντίδας AXE, Dove Men + Care και Ultrex θα είναι επίσημοι χορηγοί του Euro 2024, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να πανηγυρίσει με αυτοπεποίθηση! Είναι τιμή μας που το "ταξίδι" αυτό ξεκινά με την παρουσία τριών εμβληματικών θρύλων, που έχουν κάνει τις καρδιές όλων μας να χτυπήσουν δυνατά!"
Φέτος λοιπόν, αναμένοντας τις νέες συγκινήσεις αλλά και την αδρεναλίνη που θα γεννήσει το UEFA Euro 2024, οι μάρκες προσωπικής φροντίδας AXE, Dove Men + Care και Ultrex σου δίνουν την ευκαιρία να παρακολουθήσεις από κοντά τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Γερμανία! Επισκέψου τα επιλεγμένα καταστήματα σούπερ μάρκετ για να ανακαλύψεις πώς μπορείς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό και ίσως να είσαι κι εσύ ένας από τους τυχερούς που θα βρεθούν να πανηγυρίζουν στα γήπεδα της Γερμανίας!
Οι μάρκες AXE, Dove Men + Care και Ultrex, είναι εδώ για να γίνουν οι απόλυτοι σύμμαχοι περιποίησης για το UEFA Euro 2024 και να καλύψουν κάθε ανάγκη της προσωπικής σου φροντίδας! Με τα προϊόντα τους σου εξασφαλίζουν άρωμα που θα σε κάνει να ξεχωρίζεις αλλά και προστασία που διαρκεί έως και 72 ώρες, ώστε να έχεις όλα όσα χρειάζεσαι για να πανηγυρίσεις κάθε γκολ με αυτοπεποίθηση!
#AXE
#DoveMenCare
#Ultrex
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.