
Αυτά είναι τα πρώτα αντρικά αρώματα του Οίκου Louis Vuitton
Κατά πόσο όμως ο 164χρονος γαλλικός οίκος γνωρίζει πώς θέλουν οι σύγχρονοι άντρες να μυρίζουν;

Θέλουμε να αρέσουμε. Αυτός είναι ο λόγος που αγοράζουμε καινούρια ρούχα και φοράμε κολόνια πριν από ένα ραντεβού. Ειδικά το άρωμά μας πρέπει να είναι κάτι συγκλονιστικό κι αυτός είναι ο λόγος που η παγκόσμια αγορά αρωμάτων ξεπερνά σήμερα τα 40 εκατομμύρια δολάρια σε τζίρο. Σχεδόν κάθε μεγάλος οίκος μόδας έχει και ένα ευωδιαστό σήμα κατατεθέν – εκτός από τη Louis Vuitton. Για πάνω από ενάμιση αιώνα το μονόγραμμά της ήταν εγγύηση πολυτέλειας και άριστης ποιότητας όποτε έμπαινε πάνω σε μια τσάντα, βαλίτσα ή αξεσουάρ από δέρμα. Μέχρι αυτό το καλοκαίρι. Η Louis Vuitton μπαίνει δυναμικά και στο χώρο παρασκευής αρωμάτων με πέντε παραλλαγές ευωδιών αποκλειστικά για άντρες. Το καλοκαίρι του 2018 το θρυλικό λογότυπο απέκτησε και μυρωδιά – μια εξαιρετικά σπάνια και εκλεπτυσμένη μυρωδιά.
Για να δημιουργήσει αυτά τα πέντε αρώματα, ο οίκος προσέλαβε έναν αρωματοποιό πέμπτης γενιάς, τον Jacques Cavallier Belletrud, παρέχοντάς του έδρα –έπαυλη και εργαστήριο μαζί– στην Γκρας της νότιας Γαλλίας. Επί πέντε χρόνια ο Belletrud μύριζε και μελετούσε ευωδιές από 70 ποικιλίες λουλουδιών, φυτών, δέντρων και μπαχαρικών, για να καταλήξει σ’ αυτές τις πέντε.
Η ποιότητα απαιτεί χρόνο. Κάθε τεχνίτης αυτό θα σου πει. "Η δημιουργία είναι ζήτημα ρυθμού, μέτρου και αισθητικής αρμονίας. Υπάρχουν περίοδοι έντασης και εγκεφαλικού οργασμού, αλλά υπάρχουν και μήνες αταραξίας, σκέψης, νηφαλιότητας και προσμονής" λέει ο Cavallier Belletrud. "Στις δυνατές στιγμές δημιουργείς χωρίς να σκέφτεσαι. Οι ιδέες κυλούν σαν καταρράκτες. Μετά χρειάζεται όλες αυτές τις ιδέες να τις βάλεις σε μια ήρεμη και ασφαλή πορεία μέχρι να καταλήξουν στο μπουκάλι και να είναι αυτό που πρέπει να είναι".
Από τις πέντε αρωματικές συνθέσεις η μία είναι φρέσκια και δυναμική, η άλλη γήινη και θελκτική. Από την επόμενη αναδίδεται ατόφια μυρωδιά από δέρμα (κυρίαρχο και ιδρυτικό στοιχείο της ύπαρξης του οίκου), ενώ άλλες δύο μυρίζουν κακάο και κάρδαμο.
"Μπορεί να σου αρέσει κάποιο από τα αρώματα ή όχι, αλλά το ελάχιστο που θα αντιληφθείς μυρίζοντάς το είναι η μεγάλη αλήθεια που κρύβεται μέσα του. Κι αυτή μπορείς να τη νιώσεις άμεσα" λέει ο Cavallier Belletrud.
Το να βγάλεις στην αγορά πέντε εντελώς διαφορετικά αρώματα είναι σπάνιο. Συνήθως οι οίκοι επιμένουν να δημιουργούν ένα βασικό άρωμα και να χτίζουν παραλλαγές γύρω απ’ αυτό. Ο Jacques Cavallier Belletrud όμως δε δούλεψε πάνω σ’ αυτή τη λογική. Η Louis Vuitton ήταν από την αρχή ξεκάθαρη απέναντί του: όχι αρώματα μαζικής παραγωγής που μυρίζουν σαπούνι, όχι παραλλαγές, όχι περιορισμοί.
"Για δεκαετίες", λέει, "το αντρικό άρωμα ήταν από τις τελευταίες επιλογές υψηλής ποιότητας για τους αρωματοποιούς. Όμως τα τελευταία τρία χρόνια η αρρενωπότητα ισοβάθμησε με τη θηλυκότητα όσον αφορά τη δημιουργία αρωμάτων. Ακόμη και οι λουλουδάτες ευωδιές βρήκαν ένα δρόμο για να ενσωματωθούν σε ένα αντρικό άρωμα".
Υπάρχει μόνο ένας δρόμος για να γίνεις δημοφιλής, για να παραμείνεις κομψός, καλαίσθητος και ποιοτικός. Και ο οίκος Louis Vuitton βρήκε αυτόν το δρόμο μέσα από τον Cavallier Belletrud, ο οποίος δημιούργησε αρώματα πολυτελείας, αλλά όχι μόνο για λίγους και εκλεκτούς. Ο σκοπός του μάλλον επιτεύχθηκε. Φορώντας ένα από τα πέντε αρώματα, κάθε άντρας μπορεί να σαγηνέψει, να σκανδαλίσει, ακόμα και να αποπλανήσει. "Το άρωμα δημιουργήθηκε για να αποπλανά. Μην ξεχνάς, οι μέλισσες μαγνητίζονται από τα λουλούδια. Κι εμείς είμαστε σαν τις μέλισσες" λέει ο Cavallier Belletrud.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.