
Tο άρωμα του καλοκαιριού είναι το First Instict Blue της Abercrombie & Fitch
Ο διάσημος οίκος παρουσιάζει ένα νέο ανδρικό άρωμα σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρία Inter Parfums.

Σε συνέχεια του επιτυχημένου λανσαρίσματος του αρώματος First Instinct το 2016, ο οίκος Abercrombie & Fitch έχει τη χαρά να μας παρουσιάσει τη νέα του δημιουργία ‘First Instinct Blue’, ένα νέο ανδρικό άρωμα σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρία Inter Parfums.
Το concept
To ‘First Instinct Blue’ είναι εμπνευσμένο από την συναρπαστική αυτή στιγμή, όπου το πάθος του άνδρα για περιπέτεια είναι ασυγκράτητο και είναι πανέτοιμος να πραγματοποιήσει τα όνειρά του. Είναι η αρωματική ερμηνεία της αίσθησης ότι ο ουρανός είναι το όριο του.
Ο άνδρας
Σα γνήσιος άνδρας Abercrombie & Fitch , είναι τολμηρός, γεμάτος αυτοπεποίθηση και ανεπιτήδευτα κομψός. Με ελεύθερο πνεύμα και θαρραλέο τρόπο ζωής, ξέρει πώς να ζει έχοντας εμπιστοσύνη στο Πρώτο του Ένστικτο.

Η συσκευασία
Μία νέα προσέγγιση του πρωτότυπου σχεδίου από τον Fabrice Legros (Studio Pi). Αυτή τη φορά το μπουκάλι του First Instinct είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό χάρη στο σκούρο μπλε γυαλί , που δίνει μία αισθησιακή όψη στην κυματιστή επιφάνεια, ενώ το λογότυπο χαραγμένο στη μεταλλική πλάκα κάνει αναφορά στα καταστήματα A&F σε όλο τον κόσμο.
Το άρωμα
’"Ηθελα να δημιουργήσω ένα άρωμα που θα συνδέει τις βασικές αξίες της μάρκας με το Μπλε χρώμα” επισημαίνει ο διάσημος αρωματοποιός Yves Cassar (IFF). "Ένας συναρπαστικός συνδυασμός από δροσερές και πικάντικες νότες που ισορροπούν χάρη στις αισθησιακές και μεθυστικές νότες κεχριμπαριού.” "Είναι ένα πολύ ξεχωριστό άρωμα εξαιτίας του τρόπου που αναδεικνύεται η δροσιά που εκπέμπει – πιο έντονα και μ’ ένα εθιστικό τρόπο. Αυτό το άρωμα είναι δροσερό, αλλά καθόλου ψυχρό και απόμακρο.”
Οσφρητική οικογένεια : Δροσερό Fougere
‘First Instinct Blue’: τολμηρό και απρόβλεπτο, απευθύνεται στον άνδρα που εμπιστεύεται το πρώτο του ένστικτο.
Νότες Κορυφής: Η εντυπωσιακή δροσιά από Παγωμένο Μήλο που αναμειγνύεται με Χυμώδες Περγαμόντο κι ενισχύεται από Αρωματικό Κάρδαμο. ΄Ένα ξεκίνημα γεμάτο ενέργεια που δίνει μία ακαταμάχητη πρώτη εντύπωση.
Νότες Καρδιάς: Η Φρέσκια Λεβάντα κάτω από τον ήλιο δημιουργεί μία ζεστή έκρηξη, που δυναμώνει μ’ ένα επιτυχημένο συνδυασμό από δενδρολίβανο και πιπέρι. Η αρχική δροσιά ενισχύεται από ένα αναπάντεχα πικάντικο πέπλο.
Νότες Βάσης: Εθιστικό κεχριμπάρι με μοναδικές νότες Τonka και πλούσιο Σανταλόξυλο χαρίζουν μία πιο ζεστή και πιο βαθιά πνευματώδη αύρα. Ο άνδρας που βασίζει τη ζωή του στο Πρώτο του Ένστικτο πάντα θα επιστρέφει σε αυτό!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.