Η ιστορία του Eight & Bob, του αρώματος του JFK

Η γαλλική αρωματική δημιουργία που σαγήνευσε τον John F. Kennedy στις διακοπές στη Γαλλική Ριβιέρα το 1937.

Καλοκαίρι του 1937. Ο John F. Kennedy, που σπούδαζε εκείνη την περίοδο στη Γαλλία, πηγαίνει διακοπές στην Κυανή Ακτή. Εκεί, γνωρίζει τον αριστοκράτη Albert Fouquet. Τον προσκαλεί στον τελευταίο όροφο του κάστρου του και με τη βοήθεια του μπάτλερ του, Philippe τον μυεί στον κόσμο της αρωματοποιίας.. Ο Kennedy εντυπωσιάζεται από ένα συγκεκριμένο άρωμα και του ζητά αν μπορεί να αγοράσει ένα μπουκάλι. Ο Fouquet του το κάνει δώρο μαζί με ένα σημείωμα, στο οποίο αναγραφόταν το εξής μήνυμα: "Μέσα σε αυτό το μπουκάλι θα βρεις όλο το γαλλικό glamour που λείπει από την αμερικάνικη προσωπικότητά σου".

Η ιστορία του Eight & Bob, του αρώματος του JFK

Ενθουσιασμένος ο Kennedy τον ευχαριστεί και του ζητά να του στείλει ακόμα οκτώ μπουκάλια για τον ίδιο και ένα επιπλέον για τον αδερφό του, Robert. Αφού τα ετοίμασε, ο Fouquet κόλλησε σε κάθε μπουκάλι την ετικέτα με την ονομασία "Eight & Bob".

Κάπου εδώ, σταματά ο μύθος του αρώματος που αποτέλεσε το σήμα – κατατεθέν του JFK και ξεκινά η ιστορία του brand. Το 1939, ο Albert Fouquet σκοτώνεται σε δυστύχημα και την παραγωγή του ελιξιρίου αναλαμβάνει ο μπάτλερ της οικογένειας, που λέγεται ότι κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου συνήθιζε να κρύβει το άρωμα από τους Ναζί σε βιβλία.

Σήμερα, οκτώ δεκαετίες μετά, το άρωμα που δημιουργήθηκε για τον Kennedy, το Eight&Bob, παράγεται σε περιορισμένες ποσότητες. Το 2013, ήταν η πρώτη φορά, που έγινε διαθέσιμο στο κοινό. Φέτος, με αφορμή τα 50 χρόνια από τη δολοφονία του Robert F. Kennedy, το Eight&Bob θα κυκλοφορήσει μέσα σε ένα κουτί που θα είναι αφιερωμένο στον αδερφό του JFK. Μέρος των εσόδων του θα δοθούν στο ίδρυμα για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υποστηρίζει η κόρη του, Kerry Kennedy.

ΚΕΝΕΝΤΙ ΑΡΩΜΑ

Όσον αφορά στην ευωδία του φημισμένου αρώματος, αυτή είναι πικάντικη και ξυλώδης. Αποτελεί ένα κοκτέιλ από σανταλόξυλο, βετιβέρ, ροζ πιπέρι, κάρδαμο, φύλλα βιολέτας και κιτρώδεις νότες. Μυστικό παραμένει ωστόσο σε ποιες ποσότητες χρησιμοποίησε ο Γάλλος αριστοκράτης τα εν λόγω συστατικά για να "γεννήσει" το Eight&Bob.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.