
Δημιουργήσαμε τα δικά μας αρώματα στο ειδικό Perfume Blending Masterclass της EPC και της Range Rover
Η Range Rover, σε συνεργασία με το Experimental Perfume Club (EPC), μας προσκάλεσε σε ένα μοναδικό Perfume Blending Masterclass, με στόχο να αναδείξει την πολυτέλεια μέσα από την τέχνη της αρωματοποιίας.
Όταν σκέφτεστε τη Range Rover, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία που συνδυάζει την απόλυτη πολυτέλεια με την υψηλή απόδοση. Αυτήν τη φορά, όμως, το brand ξεπέρασε τα όρια του κλασικού, προσφέροντας μια εμπειρία πέρα από τα αυτοκίνητα.
Στο υπερπολυτελές περιβάλλον του Tatoi Club, ως εκπρόσωποι του Τύπου βρεθήκαμε να εξερευνούμε την τέχνη της αρωματοποιίας σε ένα Perfume Blending Masterclass, αποτέλεσμα συνεργασίας της Range Rover με το Experimental Perfume Club (EPC).
Μια ξεχωριστή πρόσκληση
Η εκδήλωση ξεκίνησε με μία θερμή υποδοχή από τους διοργανωτές και τη γνωριμία μας με τον κ. Noor Khan, τον master blender του EPC. Μέσα από τις εξειδικευμένες γνώσεις και το πάθος του, μας μύησε στον μαγικό κόσμο των αρωμάτων.

Μπροστά μας, τα τραπέζια γεμάτα με μικρές φιάλες, δοκιμαστικούς σωλήνες και υλικά υψηλής ποιότητας, περίμεναν να γίνουν η βάση για τις δικές μας δημιουργίες. Ο κ. Khan μάς καθοδήγησε βήμα-βήμα, από την ιστορία της αρωματοποιίας έως την επιλογή των αγαπημένων μας συστατικών.

O κ. Noor Khan, master blender του EPC
Η σύνθεση
Το Experimental Perfume Club, με έδρα το Λονδίνο, είναι διάσημο για την καινοτομία του στη δημιουργία εξατομικευμένων αρωμάτων. Αυτή η φιλοσοφία ταυτίζεται με την Range Rover, η οποία δεν παρέχει απλώς πολυτελή οχήματα, αλλά δημιουργεί εμπειρίες που απευθύνονται στις αισθήσεις και την προσωπικότητα του κάθε πελάτη.
Κατά τη διάρκεια του masterclass, πειραματιστήκαμε με μοναδικούς συνδυασμούς αρωμάτων, μυρίσαμε ξεχωριστές νότες και τελικά συνθέσαμε δύο δικά μας αρώματα. Η διαδικασία ήταν συναρπαστική.

Η Range Rover ως συνώνυμο της πολυδιάστατης πολυτέλειας
Η Range Rover επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά ότι η πολυτέλεια δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα. Με εκδηλώσεις όπως αυτή, ενισχύει τη σύνδεση του brand με την τέχνη, την κουλτούρα και τις ξεχωριστές εμπειρίες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.