
Μεσογειακό ταμπεραμέντο | Τα ανανεωμένα καλοκαιρινά αρώματα Blue Mediterraneo του οίκου Acqua di Parma
Ανακαλύψτε πιο δημοφιλή αρώματα "Blue Mediterraneo" του οίκου Acqua di Parma που αποκτούν μεγαλύτερη διάρκεια και βάθος μέσα από τη συλλογή "La Riserva".

Ο οίκος Acqua di Parma δημιουργεί τη διάθεση για επιπλέον ένταση στα αγαπημένα αρώματα "Blue Mediterraneo" μέσα από το λανσάρισμα της νέας συλλογής "Blue Mediterraneo La Riserva", η οποία περιλαμβάνει τα τρία best-selling αρώματα με νέες πολυδιάστατες συνθέσεις, με μακρύ sillage και μεγάλη διάρκεια.

Αποτέλεσμα μιας ειδικής διαδικασίας ωρίμανσης διάρκειας δύο μηνών, τα νέα Eau de Parfums διαθέτουν πληθωρικές συνθέσεις που διατηρούν την έντασή τους μέσα στην ημέρα.
Διαβάστε περισσότερα στο harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.