
Πώς θα επιλέγεις και πώς θα ψεκάζεις σωστά το άρωμά σου
Η επιστήμη μας δίνει τα φώτα της.

Οι μεγαλύτεροι αρωματοποιοί συμφωνούν στο εξής: Η μυρωδιά μας είναι κάτι παρόμοιο με την υπογραφή μας. Είναι το σήμα – κατατεθέν μας. Η πρώτη και η τελευταία εντύπωση που αφήνουμε σε κάποιον στην πρώτη ή στην πολλοστή συνάντηση μαζί του.
Συνεπώς, το να αγοράσεις το άρωμα που σου ταιριάζει και να το ψεκάσεις στο δέρμα σου με τέτοιο τρόπο ώστε πρώτον, να το αναδείξεις με τον καλύτερο τρόπο και δεύτερον, να το βοηθήσεις να διαρκέσει όσο περισσότερο γίνεται, δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όσο λανθασμένα μπορεί να νομίζεις. Εκτός κι αν έχεις σύμμαχό σου την επιστήμη.
Η επιλογή του αρώματος
Επιστημονικές έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένα άρωμα μπορεί όχι μόνο να βγάλει προς τα έξω τον πιο γοητευτικό εαυτό σου, αλλά και να βελτιώσει τη ζωή σου, εφόσον κάνεις τη σωστή επιλογή συστατικών.
- Το πατσουλί: Έρευνα του Creston Marketing Sciences Sensory Unit (2014) το συνέδεσε με την επαγγελματική επιτυχία.
- Το γιασέμι: Διεγείρει το τμήμα του γυναικείου εγκεφάλου που απελευθερώνει τις σεξουαλικές ορμόνες σύμφωνα με μελέτη του Ruhr Universitat Bochum (2015).
- Το τριαντάφυλλο: Ερευνητές του University of Liverpool (2002) απέδειξαν ότι κάποιος που διαβάζει και εκτίθεται σε μυρωδιά τριαντάφυλλου ενισχύει τη μνήμη του κατά 13%.
- Η λεβάντα: Αυξάνει τη ροή του αίματος στο αντρικό μόριο κατά 40% και συνεπώς τη λίμπιντο σύμφωνα με έρευνα του Smell and Taste Research Foundation του Ιλινόις (2014).
- Η μέντα: Μελέτη του Wheeling Jesuit University (2005) έδειξε ότι ενεργοποιεί το τμήμα του εγκεφάλου που σε κρατά σε επαγρύπνηση και σε βοηθά να έχεις καλύτερη απόδοση στη δουλειά και επίδοση στις αθλητικές σου δραστηριότητες.
- Το γρασίδι: Ερευνητές του University of Queensland (2009) κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μυρωδιά του γρασιδιού μπορεί να συμβάλλει στην καταστολή του άγχους.
Το ψέκασμα του αρώματος
- Τα αρώματα με βάση το πατσουλί: Στον δεξιό καρπό
- Τα αρώματα με βάση το γιασεμί: Στον αριστερό καρπό
- Τα αρώματα με βάση το τριαντάφυλλο: Στο οστό της κλείδας
- Τα αρώματα με βάση τη λεβάντα: Στο λαιμό
- Τα αρώματα με βάση τη μέντα: Στη μασχάλη
- Τα αρώματα με βάση το γρασίδι: Στον δικέφαλο
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.