Man Wood Essence, το νέο άρωμα του οίκου Bulgari

Μία νέα ξυλώδης αρωματική υπογραφή για το φετινό φθινόπωρο και χειμώνα.

Γράφει: Esquire Editors 12 Οκτωβρίου 2018

Ο οίκος Bulgari εναρμονίζει τη ζωτική ενέργεια της φύσης με τη δυναμικότητα του αστικού περιβάλλοντος και παρουσιάζει τη νέα του δημιουργία για άνδρες. Το νέο άρωμα Man Wood Essence. Το Bvlgari Man Wood Essence περιέχει έντονες ξυλώδεις νότες αναμειγμένες με φωτεινά, κιτρώδη αρώματα ενισχύοντας περαιτέρω την ήδη πετυχημένη συλλογή αρωμάτων Bulgari Man.

Μία νέα ξυλώδης αρωματική υπογραφή

"Wood is marvelous, infusing this fragrance with very powerful energy,” μας αποκαλύπτει ο Master Perfumer, Alberto Morillas. Για να αναδείξει τη ζωτική ενέργεια της φύσης, ο Morillas επέλεξε δυνατές, ξυλώδεις νότες, κυπαρίσσι, βετιβέρ και κέδρο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι τόσο τολμηρό και αυθεντικό όσο ο άνδρας που το φορά.

Σε μια αρμονική αλληλουχία αρωματικών συνθέσεων, το Eau de Parfum διοχετεύει στον άνδρα την αναζωογονητική δύναμη των δέντρων: Οι χρωματιστές νότες κορυφής "χορεύουν" σαν τα φύλλα στον αέρα, οι γήινες νότες καρδιάς εσωκλείουν τη δύναμη ενός κορμού δέντρου και οι εύρωστες νότες βάσης αιχμαλωτίζουν & σταθεροποιούν το άρωμα όπως στερεώνονται οι ρίζες ενός δέντρου, στη γη. Το αποτέλεσμα είναι ένα σαγηνευτικό άρωμα που φέρνει την ατέρμονη δύναμη της φύσης στα δάχτυλα του άνδρα Bulgari.

Φύλλα και Κλαδιά: Ζωτική Ενέργεια

Ιταλικά Εσπεριδοειδή και Essence Κορίανδρου

Κορμός: Εσωτερική Δύναμη

Κυπαρίσσι και Essence Βετιβέρ από την Αϊτή

Ρίζες: Επανασύνδεση

Κέδρος, Κεχριμπάρι και Σιαμέζικη Βενζόη

Επανασύνδεση με τη φύση

Περισσότερο από ποτέ, οι άνδρες εγκαταλείπουν για λίγο την πόλη και επιστρέφουν σε μέρη όπου τους βοηθούν να επανασυνδεθούν με την πραγματική τους ταυτότητα. Μέσα σε παραδείσους απαράμιλλης ομορφιάς, η επίδραση της ζωτικής ενέργειας της φύσης φορτίζει θετικά τον ανδρικό δυναμισμό απελευθερώνοντας την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Η "θεραπευτική δύναμη της φύσης" σε συνάφεια με την αρχιτεκτονική του αστικού περιβάλλοντος, αποτελούν κινητήρια δύναμη για τον σύγχρονο άνδρα ο οποίος, καλείται να ανταποκριθεί στις έντονες προκλήσεις της εποχής του. Σε αυτό το νέο αστικό μοτίβο, ο άνδρας αποσυνδέεται από τους ρυθμούς της πόλης για να δεχτεί μια αύρα ανανέωσης & αναζωογόνησης απευθείας από τη φύση. Αναγεννημένος, επιστρέφει με ένα γενετήσιο δυναμισμό που τον ωθεί στο να δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα στο αστικό του περιβάλλον φέροντας μαζί του, τη φυσική και αληθινή δύναμη της ίδιας του της ύπαρξης.

Ένα άρωμα εμπνευσμένο από αυτήν ακριβώς, την επανασύνδεση του άνδρα με τη φύση, αιχμαλωτίζει & ενώνει σε ένα μοναδικό design μπουκαλιού τις έντονες νότες ξύλου με τη ζωογόνα αίσθηση των κίτρων. Το Man Wood Essence υπογράφει ο Master Perfumer, Alberto Morillas. Οι ξυλώδεις νότες συμβολίζουν την ικανότητα του άνδρα να παραμένει δυνατός και σταθερός όσο ψηλά και αν ανελκύεται στον "αστικό στίβο" όπως, ακριβώς, τα δέντρα που αναπτύσσονται προς τον ουρανό σε μια προσπάθεια να φτάσουν το φως του ήλιου, αλλά, παραμένουν την ίδια ώρα, στέρεα, δυνατά - ριζωμένα μέσα στη γη. Παράλληλα, όπως τα κλαδιά ενός δέντρου μεγαλώνουν για να δεχτούν και να απορροφήσουν τη ζωογόνα φωτεινή ενέργεια του ήλιου, το Man Wood Essence απελευθερώνει ένα συνδυασμό από κιτρώδη αρώματα που μας ταξιδεύουν σε ηλιόλουστες μέρες μέσα στη φύση.

Η καμπάνια

Επιλέχθηκε για την τραχύτητά του και την αψεγάδιαστη φυσική του ομορφιά. Το πρόσωπο του νέου αρώματος είναι ο Nick Bateman. Καναδός ηθοποιός, μοντέλο και influencer ο οποίος διαμένει στο Λος Άντζελες των Η.Π.Α. Ο Ambassador του νέου αρώματος Bvlgari Man Wood Essence, έχει υπάρξει επίσης, 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στις πολεμικές τέχνες και διαθέτει ένα λογαριασμό στο Instagram με πάνω από 6.6 εκ followers. Σημαντικό επίσης, είναι το γεγονός πως κατέχει έναν από τους πρώτους ρόλους στην πρόσφατη ταινία - απόδοση του μυθιστορήματος 'The Matchmakers Playbook' που έγινε best seller στην Νέα Υόρκη. Με επιρροές τόσο από τη φύση του Καναδά όσο και από το αστικό περιβάλλον της Καλιφόρνια, ο Bateman παραδέχεται για το Man Wood Essence: "Μεγάλωσα στον Καναδά και ως εκ τούτου, αγαπώ τα αρώματα του ξύλου. Το συγκεκριμένο άρωμα με κάνει να νιώθω ότι επιστρέφω σπίτι μου".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα

Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.