
6 αρώματα για τον φετινό χειμώνα
Δημιουργίες που "πατούν" στα ξυλώδη παραδοσιακά μονοπάτια των αντρικών αρωμάτων.

Πώς μυρίζει ο χειμώνας σύμφωνα με τους αρωματοποιούς; Ξύλο, ξύλο και ξύλο. Οι ξυλώδεις νότες, από τις βαριές και έντονες της βελανιδιάς μέχρι τις πιο δροσερές της βετιβέριας, αποτελούν την κατεξοχήν αγαπημένη αρωματική ομάδα των αντρών και είναι συνυφασμένες κυρίως με τους πιο κρύους μήνες του χρόνου.
Στην παρακάτω λίστα περιλαμβάνονται δημιουργίες που "πατούν" στα ξυλώδη παραδοσιακά μονοπάτια των αντρικών αρωμάτων, με ορισμένα να διανθίζονται από νότες λουλουδιών, γιατί όχι και φρούτων (ξινών ή πικρών πάντα).
Terre d'Hermès Eau Intense Vétiver, Hermès
Απόγονος του εμβληματικού viral αρώματος του γαλλικού οίκου, Terre D’Hermes (2006), το Terre d'Hermès Eau Intense Vétiver (2018) έχει ως βάση του το βετιβέρ και εμπεριέχει εσπεριδοειδή, περγαμόντο και πιπέρι Σετσουάν αντί για μαύρο πιπέρι.
Clive Christian Noble Collection XXI Art Deco, Cypress
Περίπλοκο και μοναδικό, το XXI Art Deco Cypress (2018) "παντρεύει" το ξύλο βελανιδιάς με το πετιγκρέν -αιθέριο έλαιο που παράγεται από τα άνθη της νεραντζιάς-, το κυπαρίσσι και το κεχριμπάρι.
Aventus, Creed
Ένα από τα πιο δημοφιλή αντρικά αρώματα, το Aventus (2010) είναι τόσο ξυλώδες, όσο λουλουδάτο και φρουτένιο. Οι νότες κορυφής είναι περγαμόντο, φραγκοστάφυλο, ανανάς και μήλο. Οι μεσαίες νότες είναι σημύδα, πατσουλί, τριαντάφυλλο και μαροκινό γιασεμί, ενώ οι νότες της βάσης είναι μόσχος, βρύα δρυός και βανίλια.
Tuscan Creations, La Commedia, Salvatore Ferragamo
Ξυλώδες (ξύλο ακιγκάλα, βετιβέρ), ανατολίτικο (κάρδαμο, μοσχοκάρυδο, κόκκινη πιπεριά τσίλι) και αισθησιακό (δέρμα) άρωμα, που κυκλοφόρησε το 2018 και απευθύνεται τόσο σε άντρες, όσο και σε γυναίκες χάρη στην ιδιόμορφη φύση του.
Ombré Leather, Tom Ford
Ό,τι λέει το όνομά του. Στο Ombré Leather (2018), το πλούσιο μαύρο δέρμα αποτελεί την καρδιά του αρώματος που συνδυάζεται με τις ξυλώδεις νότες του πατσουλί και της βετιβέριας.
Wood, DSquared2
Ζωηρό ξυλώδες άρωμα που χαρακτηρίζεται από τη μεσογειακή φρεσκάδα του περγαμόντου που ευδοκιμεί στην Καλαβρία Ιταλίας και του μανταρινιού και του λεμονιού της Σικελίας. Νότες από βιολέτα, κάρδαμο και τζίντζερ ολοκληρώνουν την κομψή και μοντέρνα δημιουργία του brand.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.