
H αντρική περιποίηση μέσω Μιλάνου πάει σε άλλα επίπεδα
Mία βόλτα στο Μιλάνο για την παρουσίαση των δύο νέων σειρών αντρικής περιποίησης SΕΒ ΜΑΝ και SYSTEMMAN.

Μιλάνο, λοιπόν. Η αδιαφιλονίκητη πρωτεύουσα της μόδας, του στυλ και του ιταλικού design. Μπορεί να μην έχει την dolce vita και την κλασική ομορφιά της Ρώμης, μιλάμε όμως για τον νούμερο 1 προορισμό σε όσους αρέσει το design και η υψηλή ραπτική. Το Μιλάνο όμως έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα πέρα από πασαρέλες και Οίκους μόδας. Η σύγχρονη αρχιτεκτονική συνυπάρχει με την παραδοσιακή ιταλική αισθητική, τα μεσαιωνικά κάστρα να φιλοξενούν αριστουργήματα τέχνης, τα πάρκα να αποτελούν τις πράσινες οάσεις μέσα στο μουντό βιομηχανικό στυλ της πόλης.
Στο κέντρο της παλιάς πόλης δεσπόζει το Duomo, το πιο αναγνωρίσιμο αξιοθέατο της πρωτεύουσας της Λομβαρδίας. Ένας μεγαλοπρεπής, επιβλητικός γοτθικός ναός, ο δεύτερος μεγαλύτερος της χώρας και τρίτος μεγαλύτερος ναός του κόσμου. Το Duomo, που χρειάστηκε 6 αιώνες για να ολοκληρωθεί, κοσμείται από 3.400 αγάλματα και περισσότερες από 700 φιγούρες σε μαρμάρινα ανάγλυφα. Ουρές τουριστών βρίσκονται απέξω καθημερινά περιμένοντας υπομονετικά την ώρα για να μπουν. Στην κορυφή του, στα 108 μέτρα, βρίσκεται το χρυσό άγαλμα της Παναγίας La Madonnina. H θέα από εκεί ψηλά αποζημιώνει και δίνει μία ακόμα εντυπωσιακή άποψη για την πόλη.
Λίγα μέτρα παραδίπλα βρίσκεται η Galleria Vittorio Emanuele II με την σκεπαστή της στοά με τη γυάλινη οροφή να την κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακή. Το παλαιότερο εμπορικό κέντρο του κόσμου σχηματίζει σταυρό κι αν σταθείτε στο κέντρο της μπορείτε να θαυμάσετε τον περίτεχνο θόλο που βρίσκεται 45 ολόκληρα μέτρα πάνω από το κεφάλι σας. Στην έξοδο του εμπορικού βρίσκεται η Piazza della Scala, που φιλοξενεί τον ναό της όπερας, τη Σκάλα του Μιλάνου. Η Σκάλα λειτουργεί από 1778 με παραστάσεις όπερας και μπαλέτου για ακροατήρια που πρώτα προμηθεύονται έγκαιρα τα ανάρπαστα εισιτήρια και ύστερα μαγεύονται από το μοναδικό θέαμα.
Το Μιλάνο μπορεί να είναι γεμάτο με πανάκριβα αυτοκίνητα ωστόσο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι λειτουργεί ακόμα το ξύλινο τραμ της πόλης. Μία βόλτα με το χαρακτηριστικό κίτρινο τραμ δίνει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να δει το Μιλάνο με άλλα μάτια και να ανακαλύψει την πόλη με διαφορετικό τρόπο. Η απολαυστική διαδρομή από τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Αψίδα της Ειρήνης αποτελεί must. Ένα άλλο must σημείο στην πόλη είναι η περιοχή Navigli στο νοτιοδυτικό τμήμα, στις δύο πλευρές των κεντρικών καναλιών (Naviglio Grande και Naviglio Pavese) κι εκεί χτυπά η νυχτερινή καρδιά της πόλης με πολλές καφετέριες, εστιατόρια, μπαρ και στέκια καλλιτεχνών.
Το Μιλάνο, λοιπόν, επέλεξε η Coty Professional Beauty για να πραγματοποιήσει την παρουσίαση του SEB MAN και SYSTEMMAN, των δύο νέων σειρών περιποίησης που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για άντρες. Για αυτό το λόγο άλλωστε βρεθήκαμε στην οικονομική πρωτεύουσα της Ιταλίας, για να δούμε πρώτοι τα νέα προϊόντα.
ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ LAPPO
O χώρος που πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση έγινε στο τελευταίο σημαντικό κατόρθωμα του Lappo Elkann, στο Garage Italia, που στεγάζεται σε ένα παλιό μιλανέζικο βενζινάδικο με sci-fi αισθητική. Σχεδιασμένο από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Mario Bacciocchi, που ολοκλήρωσε την κατασκευή του το 1953, το κτίριο είχε εγκαταλειφθεί και μεταμορφωθεί με τα χρόνια σε ένα φουτουριστικό απολίθωμα, πριν το πάρει ο Elkann, το ανακαινίσει και δημιουργήσει στους χώρους του bespoke car showroom, καφετέρια και εστιατόριο. Οι πελάτες περνούν πρώτα από το μπαρ (κάτω από ένα αιωρούμενο σύννεφο από παιδικά αυτοκινητάκια) και μετά από το κατάστημα δώρων για να φτάσουν στη Materioteca, ένα δωμάτιο γεμάτο δείγματα από μέταλλα, δέρματα και υφάσματα σε ό,τι χρώμα και σχέδιο φανταστείς.

Στο δεύτερο όροφο βρίσκονται το εστιατόριο (με μια μινιατούρα πίστας στο ταβάνι) και η βεράντα. Το Garage Italia εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2016 και έκτοτε δημιουργεί custom αυτοκίνητα, αεροπλάνα, γιοτ και ελικόπτερα για εύπορους πελάτες.
BARBER GARAGE

Για τις ανάγκες της εκδήλωσης και της παρουσίασης των σειρών SEB MAN και SYSTEMMAN το Garage Italia μετατράπηκε σε ένα πολυλειτουργικό barber shop. Ο χώρος που φιλοξένησε δημοσιογράφους και influencers από όλο τον κόσμο διαμορφώθηκε αναλόγως. Στην αρχή της εκδήλωσης τον λόγο πήρε ο Randall Chinchilla, VP Influencer Marketing της Coty, όπου παρουσίασε τα δύο νέα brands από κοινού με την ομάδα των Global Brand Ambassadors. Οι brand ambassadors Matthias Dandois και Billy Huxley εμφανίστηκαν σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό πάνω σε ένα BMX και μια Harley Davidson, αντίστοιχα.

Matthias Dandois και Billy Huxley
Τη σκηνή μοιράστηκε μαζί τους και ο 22χρονος barber και Global Creative Artist του SEB MAN, Aiden Xydis, όπου με τη βοήθεια των δύο ambassadors παρουσίασε στο κοινό διαφορετικά looks, χρησιμοποιώντας τα αγαπημένα του προϊόντα από τη συλλογή.

Ο Αiden Xydis επί τω έργω.
Η σειρά Seb Man, αυτό το νέο sub-brand εστιάζει στους σύγχρονους, πολυάσχολους άνδρες της γενιάς των Millennials και της Γενιάς Ζ. Η σειρά SEB MAN παρέχει στην Coty τη δυνατότητα να ενισχύσει την παρουσία της στον ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο των barber shops, χάρη σε ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο 12 προϊόντων περιποίησης μαλλιών, styling και grooming που απευθύνεται ειδικά στη λεγόμενη "γενιά των slashers", για άντρες που αναγνωρίζουν τη νέα έννοια της αρρενωπότητας σήμερα, απαγκιστρωμένοι από μονοδιάστατα στερεότυπα.

Η εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει ταυτόχρονα δύο αντρικές σειρές γιατί, όπως εξήγησε η Anne-Claire Costes, VP Prestige, Lifestyle & Bluesky Innovation της Coty, η αγορά ανδρικών προϊόντων περιποίησης αναμένεται να τριπλασιαστεί την περίοδο 2016-2020. Με τα δύο νέα αυτά brands, η εταιρεία εισέρχεται δυναμικά στον χώρο με πολύ δυνατές προτάσεις που απευθύνονται σε πολύ διαφορετικές, στοχευμένες ομάδες καταναλωτών. Παράλληλα, έτσι, αποδεικνύεται έμπρακτα η δέσμευση και η επένδυση της Coty Professional Beauty στην εδραίωση του ονόματός της σε αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά.

Βέβαια, τα προϊόντα δεν τα είδαμε μόνο στην παρουσίαση αλλά τα δοκιμάσαμε και πρώτοι για να έχουμε πλήρη άποψη περί τίνος πρόκειται. Έτσι, oι ambassador barbers πρόσφεραν μία μοναδική εμπειρία grooming και styling στους καλεσμένους της εκδήλωσης.
Ο SYSTEMMAN

Το System Professional, το brand περιποίησης μαλλιών για απόλυτα εξατομικευμένες υπηρεσίες επαγγελματικών προδιαγραφών, λανσάρει μια νέα σειρά περιποίησης και styling, αποκλειστικά για άντρες. Με αυτή τη σειρά, το SYSTEMMAN δίνει τη λύση στους εκλεκτικούς άνδρες με σοφιστικέ γούστο. Τα εννέα νέα προϊόντα της σειράς SYSTEMMAN, εάν συνδυαστούν με όλη την γκάμα προϊόντων System Professional, παρέχουν στους άνδρες περισσότερους από 262 εκατομμύρια πιθανούς συνδυασμούς προϊόντων.

Τα 4 προϊόντα περιποίησης μαλλιών, με σύμπλεγμα EnergyCode™ και Κρεατίνη, χαρίζουν στα μαλλιά άμεση αναζωογόνηση και περισσότερη ανθεκτικότητα ενάντια στην καθημερινή φθορά:
- Triple Shampoo: Σαμπουάν πολλαπλής χρήσης καθημερινής περιποίησης, με φιλικό για το δέρμα pH, για βαθύ καθαρισμό και πιο πλούσια σε όψη μαλλιά. Καθαρίζει απαλά τα μαλλιά, το σώμα και τα γένια.
- Energy Shampoo: Ελαφριά σύνθεση για βαθύ καθαρισμό σε μαλλιά και τριχωτό της κεφαλής και για πιο πλούσια σε όψη μαλλιά.
- Hair & Beard Conditioner: Χαρίζει άμεσα λεία υφή σε μαλλιά και γένια, ενώ τα κάνει πιο απαλά και ευκολοχτένιστα.
- Hair & Beard Oil: Ελαφριά ενυδάτωση. Μεταμορφώνει την υφή των μαλλιών και της γενειάδας για ενισχυμένη διαμόρφωση. Ειδικά σχεδιασμένο για λεία, λαμπερά και ευκολοχτένιστα μαλλιά που δεν φριζάρουν. Με έλαιο Argan.

Τα 5 προϊόντα styling, με σύμπλεγμα EnergyCode™, Κρεατίνη και τεχνολογία Creative CodeTM, κάνουν το styling πιο εύκολο χαρίζοντας ευελιξία, έλεγχο, υφή και διαμόρφωση στα μαλλιά:
- Texturizing Spray: Ελαφριά σύνθεση για μαλλιά με πλούσια υφή. Κάνει τα μαλλιά να δείχνουν πιο πυκνά και χαρίζει ένα ματ, δυναμικό, επιμελώς ατημέλητο look.
- Wax Pomade: Ξεκάθαρο σχήμα και μεσαίο κράτημα σε συνδυασμό με εφέ φυσικής λάμψης. Για αναλλοίωτο look όλη μέρα, με κράτημα που διαρκεί μέχρι και 24 ώρες.
- Matte Cream: Ενισχυμένη υφή και ματ όψη που διαρκεί μέχρι και 24 ώρες.
- Sculpting Paste: Σύνθεση για σταθερό κράτημα που χαρίζει όγκο, σχήμα και έλεγχο που διαρκεί όλη μέρα, χωρίς να σκληραίνει τα μαλλιά.
- Maximum Gel: Δυνατό κράτημα με διαμόρφωση για λαμπερό αποτέλεσμα. Για αναλλοίωτο look όλη μέρα.
ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ

Ωστόσο, αν βρεθεί κανείς σε έναν χώρο όπως το Garage Italia είναι μεγάλη αλήθεια ότι θα βρει πολλά πράγματα να κάνει. Έτσι κι εμείς. Καταρχάς, καλεσμένη της εκδήλωσης ήταν η Poppy Delevigne, η Global Brand Ambassador του System Professional και μπαίνοντας στον χώρο με το εντυπωσιακό κόκκινο φόρεμα της έκανε, όπως ήταν φυσικό, όλα τα flash να ανάψουν μοναχά για εκείνη.
Υπήρχε ένας εξομοιωτής αγωνιστικής Ferrari, ένας από τους μόλις τρεις τέτοιους simulators που υπάρχουν στον κόσμο και όσοι ήθελε μπορούσαν να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους ικανότητες στην πίστα της Monza. Δοκιμάσαμε, τρακάραμε, αποτύχαμε κατά κάποιο τρόπο, δεν πειράζει, προχωράμε.
Παράλληλα, το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τη νέα συλλεκτική έκδοση Blunique by Lapo, ένα Limited Edition Hair & Beard Oil, που σχεδιάστηκε ειδικά για τη σειρά SYSTEMMAN από τον γκουρού της δημιουργικότητας, Lapo Elkann. Για τον σχεδιασμό της συσκευασίας χρησιμοποιήθηκαν δύο αποχρώσεις του μπλε από την παλέτα της Pantone, τις οποίες ο κ. Elkann κατοχύρωσε προσφάτως με πνευματικά δικαιώματα, οι "Azzurro Lapo” και "Blu Garage”, σε ένα εμβληματικό μοτίβο spigato (ψαροκόκκαλο) που θυμίζει ανδρικό κοστούμι.


Στο τέλος της βραδιάς και πριν αναχωρήσουμε για το αεροδρόμιο απολαύσαμε ένα υπέροχο γεύμα στο Riva, στο εστιατόριο που βρίσκεται στο ρετιρέ του Garage Italia.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.