Τα κλασικά αρώματα που θα είναι πάντα στη μόδα
Οι αρωματικές δημιουργίες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στον κόσμο της αρωματοποιίας.
Θα το πάμε δια της ισοτόπου απαγωγής. Τα αρώματα που ακολουθούν δεν είναι trendy. Τα αρώματα που ακολουθούν δεν είναι εποχικά. Και δεν αποτελούν σίγουρα νέες αφίξεις στον κόσμο της αρωματοποιίας. Τα δέκα στον αριθμό αρώματα που ακολουθούν είναι κλασικά, αναγνωρίσιμα και αγαπημένα με χαρακτηριστική μυρωδιά -όσο και μπουκάλι- που δεν λέει να ξεθωριάσει όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Hermès Terre d’Hermès
Κυκλοφόρησε το 2006 και έγινε viral, ενώ ακόμα και σήμερα, σχεδόν 11 χρόνια μετά, συνεχίζει να γίνεται ανάρπαστο. Το Terre d’Hermes έχει ως βάση του το βετιβέρ, νότες κορυφής τα άνθη λεμονιού και πορτοκαλιάς για φρεσκάδα, μεσαίες νότες το πατσουλί και τον κέδρο για ξυλώδες άρωμα και το μαύρο πιπέρι για να ανάβει τα αίματα.
Chanel Bleu de Chanel
Βαθύ, μυστηριώδες και έντονο. Οι νότες κορυφής είναι λεμόνι, μέντα, ροζ πιπέρι και γκρειπ φρουτ, οι μεσαίες νότες είναι τζίντζερ, μοσχοκάρυδο και γιασεμί, ενώ οι νότες της βάσης είναι λάβδανο, σανδαλόξυλο, πατσουλί, βέτιβερ, θυμίαμα, κέδρος και λευκός μόσχος.
Prada L’Homme
Με τη δημιουργία του L’ Homme, ο γαλλικός οίκος απέδειξε επί του πρακτέου το 2016 ότι οι φλοράλ νότες (όπως εκείνες από ίριδα, γεράνι, νερόλι και πατσουλί) τελικά μπορούν να αποτελούν και αντρική υπόθεση.
Dior Sauvage
Τόσο δροσερό για την ημέρα, χάρη στις νότες εσπεριδοειδών και το φρουτώδη χαρακτήρα του, όσο δυναμικό για το βράδυ, χάρη στις ξυλώδεις νότες του.
Ralph Lauren Polo
Ιδού η αρωματική δημιουργία που όρισε τη μυρωδιά των αντρών στα '70s και '80s. Ξυλώδες και πικάντικο, το Polo είναι πάνω απ' όλα ένα άρωμα δροσερό, που αποπνέει καθαριότητα χάρη στις νότες πεύκου που περιέχει.
Calvin Klein Obsession
Ανατολίτικο και ξυλώδες, το Obsession φημίζεται για την ανθεκτικότητά του, καθώς ένα ψέκασμα αρκεί για να είσαι ευωδιαστός από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Issey Miyake L’Eau d’Issey Pour Homme
Υδάτινο και φρουτώδες, το L’Eau D’Issey βγήκε στην αγορά το 1994 από τον αρωματοποιό Jacques Cavallier. Η δροσιά και η φρεσκάδα που προσφέρει έχει παρομοιαστεί με εκείνη που νιώθεις όταν πέφτει καθαρό νερό πάνω στο δέρμα σου.
Jean Paul Gaultier Le Male
Άρωμα θρύλος. Μπουκάλι επίσης. Όταν ο Jean Paul Gaultier επιστράτευε τον άγνωστο τότε -σήμερα, από τους πιο επιτυχημένους αρωματοποιούς στον κόσμου- Francis Kurkdjian να του δημιουργήσει το Jean Paul Gaultier Le Male, μάλλον δεν φανταζόταν θα στιγμάτιζε μία ολόκληρη γενιά, εκείνη των nineties.
Le Labo Santal 33
Πρόκειται για μία ουσιαστικά νέα αρωματική δημιουργία που καθιέρωσε ωστόσο την εταιρεία Le Labo στη βιομηχανία της αρωματοποιίας. Το Santal 33 είναι ένα ξυλώδες unisex άρωμα, που περιέχει σανδαλόξυλο, κέδρο, κάρδαμο, βιολέτα, πάπυρο, δέρμα, κεχριμπάρι και ίριδα.
Acqua di Parma Colonia
Unisex άρωμα που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1916 από το εμβληματικό ιταλικό brand, με νότες κορυφής το κίτρο και νότες βάσης το σανδαλόξυλο και το πατσουλί.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.