Ο γύρος του κόσμου με 7 αρώματα

Αρωματικές δημιουργίες που θα σε μεταφέρουν στα τέσσερα σημεία της Γης.

Υπάρχουν αρώματα που αρκεί ένα ψέκασμά τους για να σε ταξιδέψουν, να σε μεταφέρουν στα τέσσερα σημεία της Γης και να φέρουν στο μυαλό σου εικόνες, χρώματα, μυρωδιές, ακόμα και αναμνήσεις από προορισμούς που έχεις επισκεφθεί. Ανάμεσα σ' αυτά συναντάμε και τα ακόλουθα επτά.

1. Στη Νότια Γαλλία το καλοκαίρι

Ο γύρος του κόσμου με 7 αρώματα

Concentré de Pamplemousse Rose, Hermès (Sephora).

2. Στο Νεπάλ κάτω από ένα δέντρο συκιάς

ΑΡΩΜΑΤΑ

Eleventh Hour Eau de Parfum, Byredo (byredo.com).

3. Σε ένα δωμάτιο καπνιστών ντυμένο με βελούδο σε κάποιο παλάτσο της Τοσκάνης

ΑΡΩΜΑΤΑ

Gucci Guilty Absolute, Gucci (Sephora).

4. Στην απομακρυσμένη έρημο του Ομάν

ΑΡΩΜΑΤΑ

Ombre Nomade, Louis Vuitton (Louis Vuitton).

5. Στις φυτείες τσαγιού στη βόρεια Ινδία

ΑΡΩΜΑΤΑ

Assam & Grapefruit Cologne, Jo Malone London x Huntsman Savile Row (jomalone.co.uk).

6. Στα σουκ του Μαρακές

ΑΡΩΜΑΤΑ

Marrakech Intense Eau de Toilette, Aesop (aesop.com).

7. Σε ένα δάσος μετά τη φθινοπωρινή βροχή στο βόρειο Γιορκσάιρ

ΑΡΩΜΑΤΑ

Burberry Bespoke Antique Oak, Burberry @ Harrods (harrods.com).

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.