Αίσθηση φρεσκάδας με eau de cologne

Ο πιο οικονομικός τύπος αρώματος και 10 κλασικοί, αλλά και νέοι εκπρόσωποί του.

Πιο έντονο από το eau fraiche και πιο ελαφρύ από το eau de parfum και το eau de toilette, το eau de cologne είναι ο ιδανικός τύπος αρώματος για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Έχει προσιτή τιμή, συναντάται κυρίως στις αντρικές δημιουργίες και η ελαφριά μυρωδιά του συνοδεύεται από μια αναζωογονητική αίσθηση δροσιάς. Για το λόγο αυτό, πρέπει να ανανεώνεται αρκετές φορές μέσα στην ημέρα - η μέγιστη διάρκεια ζωής του είναι οι 2 ώρες.

Ακολουθούν 10 eau de cologne προτάσεις, κλασικές και νέες.

Roger & Gallet - Jean Marie Farina

Αίσθηση φρεσκάδας με eau de cologneΚιτρώδες άρωμα με νότες κορυφής από περγαμόντο, πορτοκάλι, αμάλφι λεμόνι και μανταρίν οράνζ, μεσαίες νότες από νερόλι, δεντρολίβανο, γαρύφαλλο, πετιγκραίν και τριαντάφυλλο και νότες βάσης από μύρτιλο, κέδρο, σανδαλόξυλο, μόσχο, λευκό κεχριμπάρι και βέτιβερ.

Christian Dior - Dior Homme Cologne

ΑΡΩΜΑΤΑ Eau de CologneΕπίσης κιτρώδες άρωμα, που αντανακλά όμως την παριζιάνικη φινέτσα. Η νότα κορυφής είναι περγαμόντο Καλαβρίας, η μεσαία νότα ανθός γκρέιπφρουτ και η νότα βάσης μόσχος.

 

Lorenzo Villoresi - Acqua di Colonia 

ΑΡΩΜΑΤΑ Eau de CologneΦτιαγμένο αποκλειστικά από αιθέρια έλαια, το κιτρώδες αυτό άρωμα  έχει στις νότες κορυφής περγαμόντο, αμάλφι λεμόνι, πετιγκραίν, πορτοκάλι, λεβάντα και έλεμι​​​​​​, στις μεσαίες νότες μοσχοκάρφι, φασκόμηλο και νερόλι και στις νότες της βάσης δεντρολίβανο και μόσχο.

 

Gucci - Guilty Cologne

ΑΡΩΜΑΤΑ Eau de CologneΗ νέα, φετινή, άφιξη του οίκου Gucci στα αρώματα είναι μία ξύλώδης πρόταση με νότες κορυφής περγαμόντο Καλαβρίας, δεντρολίβανο και ιουνίπερο, μεσαίες νότες βιολέτα, ηλιοτρόπιο και κυπαρίσσι και νότες βάσης πατσουλί, λευκό μόσχο και κέδρο. 

 

DR Harris - Arlington Cologne

ΑΡΩΜΑΤΑ Eau de CologneΚιτρώδες και πικάντικο άρωμα μινιμαλιστικής αισθητικής, που περιέχει εσπεριδοειδή και φτέρη.

 

 

 

4711 - Eau de Cologne 4711 Original

ΑΡΩΜΑΤΑΗ ιστορία του μετρά σχεδόν δύο αιώνες και με σιγουριά μπορούμε να πούμε ότι είναι το απόλυτο καλοκαιρινό κιτρώδες άρωμα. Οι νότες του είναι ένα μείγμα εσπεριδοειδών, δεντρολίβανου και σανδαλόξυλου.

 

Givenchy - Gentleman 

ΑΡΩΜΑΤΑΞυλώδες και φρουτώδες άρωμα με νότες κορυφής αχλάδι, κάρδαμο και ανανά, μεσαίες νότες λεβάντα, ίριδα και γεράνι και νότες βάσης πατσουλί, δέρμα και φλοιό μαύρης βανίλιας.

 

 

Armani - Acqua di Gio Absolu

ΑΡΩΜΑΤΑΜε νότες εσπεριδοειδών στην κορυφή, λεβάντα, γεράνι και δεντρολίβανο στην καρδιά και στη βάση πατσουλί, νότες ξύλων, λάβδανο και σπόρο Τόνκα.

 

 

 

Byredo - Gypsy Water

ΑΡΩΜΑΤΑΞυλώδες χάρη στο σανδαλόξυλο, ζεστό χάρη στο κεχριμπάρι, γλυκό χάρη στη βανίλια και δροσερά πικάντικο χάρη στο περγαμόντο και το πιπέρι. Το Gypsy Water είναι κομψό, όχι όμως έντονο. Είναι ρομαντικό, όχι όμως γλυκανάλατο.

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.