
Acqua Di Giò, το πιο δροσερό αντρικό άρωμα του καλοκαιριού
Μία καθαρά αντρική δημιουργία που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο τους πιο ζεστούς μήνες του έτους.

Υπάρχουν τα αρώματα που έχουν ημερομηνία λήξης και τα αρώματα που δεν "πεθαίνουν" ποτέ · που αποτελούν διαχρονικές αξίες και συγκαταλέγονται στα all time classics στην ιστορία της αρωματοποιίας. Στην κατηγορία αυτή ανήκει το Acqua Di Giò του Giorgio Armani, μία αρωματική δημιουργία - σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού. Μία αισθησιακή ωδή στην τελειότητα της φύσης, την αναζωογόνηση που προσφέρει η θάλασσα, την ευφορία που προκαλούν οι ζεστές ακτίνες του ήλιου και στην εσωτερική δύναμη κάθε γεμάτου αυτοπεποίθηση αρσενικού.
Το Acqua Di Giò "γεννήθηκε" το 1996. Δροσερό, φωτεινό και διεισδυτικό, χωρίς να είναι αποπνικτικό, διακρίνεται για την εξαιρετική ρευστότητά του, που προκαλεί μία έκρηξη καθαρού οξυγόνου. Ποτέ ξανά ένα άρωμα δεν κατάφερε να ξυπνήσει τις μνήμες του νερού και της θάλασσας με τέτοια φυσική απλότητα ή αυθεντικότητα, γεγονός που οφείλεται ξεκάθαρα στη σύνθεσή του. Αναδύοντας ένα απίστευτο πάθος, από τις πρώτες κιόλας νότες περγαμόντου, μανταρινιού και νερολί, κάνει εκείνον που το φοράει να αισθάνεται τη θαλασσινή αύρα, να οραματίζεται το νερό που λούζεται στο φως του ήλιου.
Μια οσφρητική εξίσωση
Συνταγή: Ο Giorgio Armani πήρε νερό, θάλασσα και φως, πρόσθεσε χαμόγελο και τύλιξει τα πάντα με την αίσθηση της άνεσης, δημιουργώντας το Acqua Di Giò. Ένα άρωμα που έχει να κάνει με το κυνήγι των συγκινήσεων, αλλά με την επίτευξη της αρμονίας.
Η θάλασσα: Calone, ένα μόριο που κλείνει μέσα του όλη τη θάλασσα, παρασύροντας την καρδιά στην άμπωτη και την πλημμυρίδα της παλίρροιας. Ανασυνθέτει τις φωτεινές, αέρινες, υδάτινες συμφωνίες του καρπουζιού και του πεπονιού cantaloupe με μια επιπλέον νότα γλυκάνισου για να μιμηθεί άψογα το άρωμα της θάλασσας.
Το χαμόγελο: Οι εκρηκτικές, όξινες νότες του λωτού δίνουν λάμψη και πρόσχαρο χαρακτήρα στο άρωμα. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που ο λωτός χρησιμοποιείται σε αντρικό άρωμα.
Η άνεση: Οι λευκοί μόσχοι, ανάλαφροι σαν ψίθυρος και απαλοί σαν μετάξι, προσδίδουν μία γοητεία "παλιάς κοπής".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.