Τα αρώματα του Jean Paul Gaultier μένουν σπίτι
Και αποτυπώνουν την καθημερινότητά μας εν μέσω καραντίνας και πανδημίας.
Ο Jean Paul Gaultier αποφάσισε να επιστρατεύσει τα πιο διάσημα αρώματά του, για να αποτυπώσει την καθημερινότητα που ζούμε όλοι την εποχή της ασθένειας Covid-19. Ανέθεσε λοιπόν στον φωτογράφο Gorka Postigo, έναν από τους τακτικούς συνεργάτες του οίκου, το project "Τα αρώματα να μείνουν στο σπίτι". Αποστολή του ήταν να δημιουργήσει περιεχόμενο "στο σπίτι", χωρίς να χρησιμοποιηθεί κανένα εξωτερικό στοιχείο, προκειμένου να αποτυπώσει την καθημερινότητα κατά τη πανδημία.
Εκείνος τοποθέτησε τα αρώματα Classique και Le Mâle, La Belle και Le Beau, καθώς και το Scandal στην καθημερινή τους ρουτίνα. Η απεικόνιση δείχνει την καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού. Υγιεινή, γυμναστική, καθαριότητα του σπιτιού, μαγείρεμα, διάβασμα, δείπνα κατ’ ιδίαν, βραδιές ταινιών και κοινωνική απόσταση ασφαλείας κατά τη διάρκεια των "βασικών" εξόδων αποτέλεσαν τα concept της πρωτότυπης αυτής φωτογράφισης.
Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.