Τα αρώματα του Jean Paul Gaultier μένουν σπίτι

Και αποτυπώνουν την καθημερινότητά μας εν μέσω καραντίνας και πανδημίας.

Γράφει: Esquire Editors 22 Απριλίου 2020

Ο Jean Paul Gaultier αποφάσισε να επιστρατεύσει τα πιο διάσημα αρώματά του, για να αποτυπώσει την καθημερινότητα που ζούμε όλοι την εποχή της ασθένειας Covid-19. Ανέθεσε λοιπόν στον φωτογράφο Gorka Postigo, έναν από τους τακτικούς συνεργάτες του οίκου, το project "Τα αρώματα να μείνουν στο σπίτι". Αποστολή του ήταν να δημιουργήσει περιεχόμενο "στο σπίτι", χωρίς να χρησιμοποιηθεί κανένα εξωτερικό στοιχείο, προκειμένου να αποτυπώσει την καθημερινότητα κατά τη πανδημία.

Εκείνος τοποθέτησε τα αρώματα Classique και Le Mâle, La Belle και Le Beau, καθώς και το Scandal στην καθημερινή τους ρουτίνα. Η απεικόνιση δείχνει την καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού. Υγιεινή, γυμναστική, καθαριότητα του σπιτιού, μαγείρεμα, διάβασμα, δείπνα κατ’ ιδίαν, βραδιές ταινιών και κοινωνική απόσταση ασφαλείας κατά τη διάρκεια των "βασικών" εξόδων αποτέλεσαν τα concept της πρωτότυπης αυτής φωτογράφισης.

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.