California Dreaming με το νέο άρωμα του Louis Vuitton
Ένα ψέκασμα του California Dream αρκεί για να μας βάλει σε mood καλοκαιρινών διακοπών.
Εμπνευσμένο από το φυσικό τοπίο του Μαλιμπού και συγκεκριμένα από το ηλιοβασίλεμα που απόλαυσε ένα δειλινό η "μύτη" του Louis Vuitton με τον Αμερικανό designer Alex Israel, το νέο άρωμα του γαλλικού οίκου ονομάζεται California Dream και παραπέμπει αυτομάτως -εκτός από το διάσημο τραγούδι των the Mamas and the Papas, California Dreamin'- σε καλοκαιρινές διακοπές, βουτιές σε καταγάλανα νερά και ζεστές, ηλιόλουστες ημέρες.
"Είναι μία δροσερή, unisex δημιουργία με κιτρώδεις -πορτοκάλι, μανταρίνι, λεμόνι– και λουλουδάτες νότες -μοσχολίβανο, musk-, που ταυτόχρονα έχει την αύρα της θάλασσας, το πράσινο χρώμα του κάκτου και τη μυρωδιά της βρεγμένης αμμουδιάς από τον ωκεανό", αναφέρει σχετικά ο Jacques Cavallier-Belletrud, ο βασικός αρωματοποιός του Fontaines Parfumées, της αρωματοποιίας του Louis Vuitton που βρίσκεται στο Γκρας στη Νότια Γαλλία.
Το μπουκάλι που εσωκλείεται το άρωμα είναι σχεδιασμένο από τον Israel στην ίδια λογική της περσινής αρωματικής τριάδας: Afternoon Swim, Cactus Garden και Sun Song.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.