
Ένα hyperwatch εμπνευσμένο από το νέο hypercar της Lamborghini
H Roger Dubuis αποτίει φόρο τιμής στο πιο extreme δημιούργημα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Τι καλύτερο για να συνοδεύσει την κυκλοφορία ενός hypercar από ένα hyperwatch που αποτίει φόρο τιμής στο τελευταίο; Η Roger Dubuis άδραξε την ευκαιρία για να παρουσιάσει ένα πραγματικό διαφορετικό ρολόι εμπνευσμένο από το τελευταίο δημιούργημα της Lamborghini: Την Essenza SCV12, ένα παντοδύναμο αυτοκίνητο που ξεπερνά και την πιο τρελή φαντασία ενώ φιλοδοξεί με τη σπανιότητά του να γίνει το Άγιο Δισκοπότηρο των απανταχού των hypercars.
Η ελβετική ωρολογοποιία διαθέτει μακρά παράδοση στα supercars, μιας και έχει κατασκευάσει παλιότερα θεματικά Excalibur ρολόγια για τις Huracán Spyder, Huracán Performante, και Aventador S. Έτσι, το Excalibur Essenza SCV12 μοιάζει με φυσική συνέχεια μίας εντυπωσιακής συνεργασίας. Όσο για τις βασικές αρχές στο design που το χαρακτηρίζουν; Το hyperwatch είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε οι χρήστες του να απολαμβάνουν συνεχώς μία "κλινική" ματιά στον exclusive μηχανισμό Duotor RD630.
Το νέο Excalibur χαρακτηρίζεται από τη "γυμνή του εμφάνιση" που φέρνει στο μυαλό το ανοιχτό καπό ενός hypercar, το λουράκι Alcantara που έχει χρησιμοποιηθεί και σε παλιότερα μοντέλα, καθώς και τα πράσινα και γκρι χρώματα που αποτελούν σήμα κατατεθέν της Essenza SCV12.

Τι είναι εκείνο τώρα που ξεχωρίζει το συγκεκριμένο δημιούργημα της Lamborghini; Πρόκειται για το αυτοκίνητο που κουβαλά τον πιο δυνατό V12 κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Τα 830 άγρια άλογα που αποδίδει προκαλούν σε κάθε περίπτωση δέος. Την ίδια στιγμή μάλιστα, η Essenza SCV12 κερδίζει τις εντυπώσεις και με τη σπανιότητά της, αφού θα κατασκευαστούν μόλις 40 μοντέλα, τα οποία δεν πρόκειται να διατεθούν πριν το τέλος του 2021. Στο ενδιάμεσο απλά θα κοσμούν ένα ειδικά κατασκευασμένο γκαράζ και θα συμμετέχουν σε επιλεγμένα events που επιλέγει η Lamborghini.

Τέλος, αν αναρωτιέσαι για την τιμή τόσο του hypercar όσο και του hyperwatch που το συμπληρώνει ιδανικά, δυστυχώς δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Η Lamborghini και η Roger Dubuis δεν έχουν ανοίξει τα χαρτιά του. Εκτός απροόπτου, πάντως, το κόστος θα αφήνει τους περισσότερους αγοραστές με ανοιχτό το στόμα.
φωτογραφία © Roger Dubuis / Lamborghini
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.