Ο Rami Malek στη νέα καμπάνια του οίκου Cartier

Ο villain του James Bond στο No Time to Die φορά στον καρπό του το ανανεωμένο ρολόι Pasha de Cartier.

Γράφει: Ναταλί Αντωνίου 08 Σεπτεμβρίου 2020

Το δεύτερο trailer του No Time to Die, της ολοκαίνουργιας προσθήκης στο franchise του James Bond, που κυκλοφόρησε προ ημερών, μας προσέφερε μία καλύτερη εικόνα όχι μόνο του 007 Daniel Craig και της νέας ιστορίας του, αλλά και των ηρώων που τον πλαισιώνουν. Ανάμεσά τους και ο villain Safin, το αντίπαλον δέος του Βρετανού πράκτορα, τον οποίο υποδύεται ο Rami Malek

Λόγω της συμμετοχής του στην επικείμενη περιπέτεια του Bond -πρεμιέρα 12 Νοεμβρίου-, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός -Α΄Ανδρικού Ρόλου για το Bohemian Rapsody- βρίσκεται στο προσκήνιο της δημοσιότητας και ο οίκος Cartier σκέφτηκε πως αυτή είναι μία καλή ευκαιρία που αξίζει να εκμεταλλευθεί. Έτσι, το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του για την επανέκδοση ενός εμβληματικού ρολογιού του αποφάσισε ότι θέλει να είναι ο 39χρονος ηθοποιός. 

Στην ασπρόμαυρη καμπάνια, ο Malek φορά στον καρπό του το ανανεωμένο ρολόι Pasha de Cartier, ένα ατσάλινο μοντέλο με στρογγυλό καντράν και μίνιμαλ αισθητική.

Ο Rami Malek στη νέα καμπάνια του οίκου Cartier

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο ρολόι πρωτολανσαρίστηκε στη δεκαετία του 1930 και σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Louis-François Cartier προς τιμή του Πασά του Μαράκες Ελ Γκλαουί, γνωστός και ως Λόρδος του Άτλαντα που διετέλεσε πασάς από το 1912 ως το 1956.

ΡΑΜΙ ΜΑΛΕΚ ΡΟΛΟΪ

Από: Esquire NL

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα