
Ο Rami Malek στη νέα καμπάνια του οίκου Cartier
Ο villain του James Bond στο No Time to Die φορά στον καρπό του το ανανεωμένο ρολόι Pasha de Cartier.

Το δεύτερο trailer του No Time to Die, της ολοκαίνουργιας προσθήκης στο franchise του James Bond, που κυκλοφόρησε προ ημερών, μας προσέφερε μία καλύτερη εικόνα όχι μόνο του 007 Daniel Craig και της νέας ιστορίας του, αλλά και των ηρώων που τον πλαισιώνουν. Ανάμεσά τους και ο villain Safin, το αντίπαλον δέος του Βρετανού πράκτορα, τον οποίο υποδύεται ο Rami Malek.
Λόγω της συμμετοχής του στην επικείμενη περιπέτεια του Bond -πρεμιέρα 12 Νοεμβρίου-, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός -Α΄Ανδρικού Ρόλου για το Bohemian Rapsody- βρίσκεται στο προσκήνιο της δημοσιότητας και ο οίκος Cartier σκέφτηκε πως αυτή είναι μία καλή ευκαιρία που αξίζει να εκμεταλλευθεί. Έτσι, το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του για την επανέκδοση ενός εμβληματικού ρολογιού του αποφάσισε ότι θέλει να είναι ο 39χρονος ηθοποιός.
Στην ασπρόμαυρη καμπάνια, ο Malek φορά στον καρπό του το ανανεωμένο ρολόι Pasha de Cartier, ένα ατσάλινο μοντέλο με στρογγυλό καντράν και μίνιμαλ αισθητική.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο ρολόι πρωτολανσαρίστηκε στη δεκαετία του 1930 και σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Louis-François Cartier προς τιμή του Πασά του Μαράκες Ελ Γκλαουί, γνωστός και ως Λόρδος του Άτλαντα που διετέλεσε πασάς από το 1912 ως το 1956.

Από: Esquire NL
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.